پروژه های نیمه تمام ؛ پاشنه آشیل گرگان

زمان: 13:17
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777734

در زیر به پروژه های نیمه تمام مانند پاشنه آشیل گرگان نگاه می کنند و می گویند: پروژه گوندولا بیش از یک دهه است که پیشنهاد شده است و ما هنوز نتوانسته ایم آن را به پایان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ؛ صفرعلی درد محالی صبح امروز در مراسم تحلیف گرگان اظهار داشت: تاج گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از برگزاری مراسم بزرگتر ارائه شهردار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ضمن قدردانی از زحمات رئیس و شهردار سابق گرگان ، ادامه داد: شهردار فعلی باید با شهرداران قبلی ارتباط داشته باشد تا با وحدت بتوانیم به سمت توسعه شهر حرکت کنیم.

منطقه بابیان اینکه در این مدت شورای اسلامی شهر گرگان مأموریت دشواری برای مردم دارد خاطرنشان کرد: ما باید پروژه های بزرگی را در شهر گرگان اجرا کنیم و باید پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم و این یکی از مشکلات مهم شهر.

وی محصولات نیمه تمام را پاشنه آشیل گرگان می داند و می افزاید: “پروژه تله کابین بیش از یک دهه است که ارائه می شود و ما هنوز نمی توانیم به نتیجه ای برسیم و باید برنامه هایی را ارائه دهیم که گرگان را از پورتال گردشگری به گردشگر تبدیل کند. مقصد “

این مقام مسئول گفت: در استان همجوار ما سه آسانسور تله کابین و سه خط دیگر درخواست شده است ، اما ما هنوز نتوانسته ایم شورای عالی معماری و شهرسازی برای اولین تله کابین استان جریمه زیست محیطی دریافت کنیم. “

درد محالی تاکید کرد: حدود 15 میلیون مسافر از گلستان عبور می کنند و با معرفی پروژه های گردشگری می توانیم مسافران را در گرگان نگه داریم.

وی افزود: ما می خواهیم شهرداری صبح تا صبح برای گرگان کار کند تا بتوانیم به آرزوهایی که برای گرگان دارم برسیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید