پروژه پتروشیمی میانکاله با دستور دادستان کل کشور متوقف شد


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821617

دادستان دیوان عالی کشور و مدیرکل حقوق عمومی در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم با ارسال نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب مازندران دستور توقف پروژه پتروشیمی میانکاله را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دادستان دیوان عالی کشور و مدیرکل حقوق عمومی در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم با ارسال نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب مازندران دستور توقف پروژه پتروشیمی میانکاله را صادر کرد.

در این نامه که در هفته جاری به دستور حجت الاسلام والمسلمین منتظری مدیرکل حقوق عمومی دادستانی کل کشور مبنی بر تکالیف قانونی قوه قضائیه در احقاق حقوق عامه و استناد به رای ممنوعیت تأسیس صادر شده است. سازمان صنایع شیمیایی در صورت وجود پساب صنعتی در فرآیند تولید، دستور توقف اجرای پروژه پتروشیمی میانکاله را صادر کرد.

رئیس دبیرخانه شورای حمایت از حقوق بیت المال در این دستور خطاب به دادستان مازندران تاکید کرد: با توجه به احداث مجتمع پتروشیمی در مراتع حسین آباد بهشهر در محدوده اکوسیستم میانکاله، گزارش جامع مراحل واگذاری 90 هکتار عرصه های سرمایه گذاری باید تهیه شود، بررسی اولیه پروژه و مکان یابی آن، اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و بررسی اثرات زیست محیطی پروژه و ادامه پروژه تا نهایی شود. بررسی نتایج

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید