پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد

پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد

احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دادسرای تهران در رسیدگی به پرونده پرویز برومند، دروازه بان سابق استقلال، ضمن تشریح ابعاد، خواستار مساعدت قضایی و بررسی این پرونده و دادستان تهران شدند. از پرونده، دستور آزادی او را با ضمانت نامه موثر صادر کرد.

میزان: پرویز برومند که چندی پیش در یکی از خیابان های تهران بازداشت شده بود، با دستور دادستان تهران آزاد شد.

احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده برای پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان سابق تیم استقلال در دادسرای تهران حضور یافتند و خواستار رسیدگی قضایی و رسیدگی به این پرونده شدند.

پرویز برومند چندی پیش با حضور در حوادث یکی از خیابان های تهران دستگیر شد.

پس از پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی عده ای رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت بزرگ ایران دستور ویژه ای صادر کرد.

رئیس قوه قضائیه به دستگاه ها و مراکز قضایی ذیربط دستور داد به لطف خدا و شادی ملی ناشی از پیروزی تیم ملی فوتبال از زندانیانی که شرایط بهره مندی از دوستی های قانونی را دارند حداکثر مساعدت و حمایت را انجام دهند. جمهوری اسلامی ایران فراهم شود و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌هایشان در اسرع وقت فراهم شود.

پس از این دستور ویژه، مقامات قضایی استان های کشور اقدامات لازم را برای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه انجام دادند و تعدادی از زندانیان واجد شرایط در زندان های کشور یا آزاد و یا با معافیت های قانونی شدند. و دوستی ها . .

در میان عفو ​​شدگان به دستور رئیس قوه قضائیه، دستگیرشدگان حوادث اخیر کشور نیز هستند که مشمول شرایط قانونی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید