پرچم ایران و پرچم دهه فجر را بخرید

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802137

پرچم های ایران و دهه فجر به دلیل کاربرد فراوان در موقعیت های مختلف بسیار پرکاربرد است. این پرچم ها در مدل ها و متریال های مختلفی تولید می شوند که باید با توجه به محل قرارگیری پرچم انتخاب شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرچم ها از دیرباز به اشکال مختلف وجود داشته اند. البته در زمان های قدیم تنها استفاده از پرچم جداسازی کشورها از یکدیگر بود. اما امروزه پرچم ها در انواع مختلف و با کاربردهای متفاوت تولید می شوند.

پرچم ایران و پرچم دهه فجر از انواع پرچم های رایج در ایران هستند. انواع پرچم های ایران و دهه فجر به دلیل کاربرد فراوان در موقعیت های مختلف بسیار پرکاربرد هستند. این پرچم ها در مدل ها و متریال های مختلفی تولید می شوند که باید با توجه به محل قرارگیری پرچم انتخاب شوند. در این مطلب در مورد خرید پرچم دهه فجر و ارائه مدل های مختلف این پرچم ها صحبت خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت پرچم فجر و قیمت پرچم ایران

قیمت پرچم به عوامل مختلفی از جمله پارچه پرچم و نوع مهر بستگی دارد که مهمترین عواملی هستند که مستقیماً بر قیمت پرچم تأثیر می گذارند.

پارچه پرچم

کیفیت پارچه برای پرچم یکی از مهمترین معیارهایی است که در قیمت پرچم تاثیرگذار است. برای ساخت پرچم می توان از پارچه های مختلفی استفاده کرد که عبارتند از:

  • پارچه ساتن
    مهمترین ویژگی پارچه ساتن لطافت و لوکس بودن آن است. این پارچه ها از ساتن براق و ساتن مات ساخته شده اند که می توان از آن برای ساخت پرچم استفاده کرد. هر چه پارچه به کار رفته در پرچم کیفیت بالاتری داشته باشد، فرآیند چاپ بهتر خواهد بود و نتیجه نهایی مطلوب خواهد بود.
    با توجه به اینکه کیفیت چاپ در پارچه های ساتن بسیار بالاست و جذابیت و زیبایی هر پرچم با وجود پارچه های ساتن دو چندان می شود، استفاده از پارچه ساتن برای ساخت پرچم رواج بیشتری دارد. علاوه بر این، این پارچه ها دارای طیف رنگی جذاب و گسترده ای هستند و پرمصرف ترین پارچه ها برای تولید پرچم به شمار می روند.
  • حوله مخملی
    پارچه دیگری که برای ساخت پرچم استفاده می شود، مخمل است. پارچه مخملی شبیه پارچه سه بعدی است و از نخ یا کتان ساخته می شود. روی پارچه مخمل کرک های کوچکی وجود دارد که باعث حجیم تر شدن پرچم می شود. مخمل پارچه ای بسیار مجلل است و در داخل خانه و سالن استفاده می شود.
  • پارچه جیر
    پارچه جیر به دلیل دوام و ماندگاری بالا قیمت بیشتری نسبت به سایر پرچم ها دارد. جلا دادن جیر با دستگاه های مخصوص سطح آن را مخملی می کند. پارچه های جیر دارای ترکیب رنگ های متنوعی هستند. اما طیف رنگی آنها نسبت به سایر پارچه های پرچم زیاد نیست.

کاموای دهه فجر

چاپ پرچم

یکی دیگر از عواملی که در قیمت پرچم ایران و قیمت پرچم تشریفات تاثیرگذار است، نوع مهر پرچم است. چاپ پرچم در دو نوع چاپ دیجیتال و چاپ سیلک انجام می شود.

• تمبر دیجیتال
دستگاه ها برای چاپ دیجیتال استفاده می شوند. با چاپ دیجیتال می توان تمامی رنگ ها را در هر محدوده و با هر طرح زمینه چاپ کرد.

• چاپ صفحه نمایش
بر خلاف چاپ دیجیتال نیازی به استفاده از دستگاه های چاپ سیلک نیست و کل فرآیند چاپ به صورت دستی انجام خواهد شد. در چاپ صفحه، رنگ ها به صورت محدود چاپ می شوند و طرح های پرچم به صورت تک بعدی بدون تفکیک رنگ چاپ می شوند. هزینه چاپ سیلک کمتر از چاپ دیجیتال است.

نکات مهم برای خرید پرچم ایران

پرچم ایران در انواع مختلفی موجود است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. بنابراین قبل از خرید پرچم ایران باید با انواع آن آشنا شوید. در زیر به اختصار به ویژگی های انواع پرچم ایران می پردازیم.

  • پرچم اهتزاز ایران
    اهتزاز پرچم یکی از بزرگترین پرچم ها است. پرچم اهتزاز ایران در فضاهای باز برافراشته شده و در مدل های افقی و عمودی تولید می شود. برای نصب این پرچم ها از میله های غول پیکر استفاده می شود.
  • پرچم تشریفاتی ایران
    این پرچم ها به صورت عمودی ساخته می شوند و در مکان های مختلف برای برگزاری مراسم استفاده می شوند. برای نگه داشتن پرچم های تشریفاتی از میله ها و پایه های فلزی استفاده می شود. قیمت پرچم تشریفاتی بستگی به پارچه و نوع چاپ دارد.
  • پرچم دسکتاپ ایران
    یکی از پرکاربردترین انواع پرچم ایران، پرچم رومیزی است. این پرچم ها به سلیقه مشتری با ریشه و بدون ریشه تهیه می شوند. برای ثابت نگه داشتن پرچم از پایه های سنگی استفاده می شود.
  • پرچم دست ایران
    پرچم های دستی عمدتاً نفیس هستند و به دلیل وزن سبکی که دارند حمل آسانی دارند و در راهپیمایی ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. هم کودکان و هم بزرگسالان از این پرچم ها استقبال می کنند.

پرچم ایران 22 مارس باخمن

نکات مهم برای خرید پرچم دهه فجر

پرچم های دهه فجر در انواع نخ های دهه فجر، پرچم ها و پوسترهای دهه فجر و همچنین انواع پرچم های دهه فجر ایران تولید می شود. همه ساله همزمان با بهمن ماه و آغاز دهه ی انقلاب اسلامی، خیابان ها و مکان های مختلف به مناسبت دهه ی فجر به استقبال ایام خجسته آذین بندی می شود. قیمت پرچم دهه فجر به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم بافت است. پارچه هایی که برای ساخت پرچم 22 بهمن استفاده می شود معمولا از ساتن یا نخ استفاده می شود.

البته لازم به ذکر است که بیشتر پرچم های مورد استفاده در دهه فجر پرچم ایران است. اگر طرح خاصی برای دهه فجر تهیه می شود معمولا با پس زمینه یا الهام گرفته از پرچم ایران است.

پرچم ایران را بخرید و پرچم دهه فجر را با قیمت مناسب بخرید

شرکت چاپ پرچم بارنگ یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پرچم می باشد. به جرات می توان گفت محصولاتی که مشتریان از شرکت چاپ پرچم بارنگ دریافت می کنند دارای بالاترین کیفیت و قیمت مناسب هستند. برای خرید پرچم ایران و پرچم دهه فجر با قیمت مناسب می توانید از خدمات مجموعه بارنگ استفاده کنید.

اطلاعات تماس مجموعه تولید و چاپ پرچم بارنگ:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، خیابان یوژن شهید رحیمی، انتهای خیابان شهید رحیمی، پلاک 4، پلاک 5، طبقه دوم

تلفن: 02144283834 – 02144283835

آدرس سایت: https://barangco.com

دیدگاهتان را بنویسید