پرچم گنبد حرم مطهر حضرت معصومه (ع) تغییر یافت

این مراسم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و جمعی از مسئولین این معبد مقدس در بارگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

استاد حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه ممتاز حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: امام موسی کاظم (ع) بارها به دختر خود حضرت معصومه (س) فرموده اند که پدر باید قربانی شود

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی گفت: امام صادق(ع) نیز وعده داده بودند که حضرت معصومه(س) به قم بیایند و فرموده بودند که دختر فرزندانم در قم دفن می شود و همه شیعیان ما شما هستید. با شفاعت او وارد بهشت ​​خواهد شد.

وی با اشاره به جایزه عبادت بانوی کرامت گفت: امام رضا(ع) فرمودند که خواهرم فاطمه را در قم زیارت کرد بهشت ​​بر او واجب می شود و امام جواد(ع) نیز فرمودند هر کس را زیارت کرد. عمه اش من در کوم، بهشت ​​بر او واجب است.

وی با بیان اینکه در داستان هایی که داریم کوم لانه اهل بیت(ع) است، افزود: رسول خدا(ص) مدینه، معبد امیرالمؤمنین(ع) در کوفه است و معبد ما اهل بیت در قم.

در این مراسم سید رضا تحویلدار از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت و پرچم جدید بر گنبد حرم مطهر حضرت معصومه(س) تعویض شد و آیین نقاره زنی از دیگر برنامه های این برنامه بود. .

در شب ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) برنامه نورانی در میدان آستانه شهر کوم توسط شهرداری کوم برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید