«پسرا گریه نمی کنند» تولید شد.


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878629

پوران درخشنده گفت: «پسرا گریه نمی کنند» درباره پسران و آسیب هایی است که در دوران کودکی با آن ها مواجه می شوند و به طور خلاصه این فیلم داستان زندگی قربانیان مرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پوران درخشان در توضیح اینکه این روزها مشغول چه کاری است، گفت: این روزها مشغول ساخت فیلم «هیس، پسرها گریه نمی کنند» هستم که فیلمنامه آن بازنگری شده و در مرحله تولید هستیم.

وی افزود: تولید این فیلم قرار بود تا آذرماه 1395 به پایان برسد و وارد فاز تولید شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکل سرمایه، این تاریخ به تعویق افتاد.

کارگردان فیلم پرنده کوچک خوشبختی با اشاره به مضمون این فیلم گفت: محتوای این فیلم درباره پسران و آسیب هایی است که در دوران کودکی متحمل شده اند و چگونگی این آسیب های روحی که در گذشته رخ داده است. دنیای امروز زندگی‌شان «او برمی‌گردد؛ یعنی این پسرها با ازدواج، تحصیل و کل زندگی‌شان مشکل دارند.

این کارگردان افزود: پسرهای هس گریه نمی کنند، خلاصه داستان زندگی قربانیان مرد است.

درخشنده با اشاره به زمان صرف شده برای تحقیق و نگارش فیلمنامه این فیلم گفت: چندین سال برای این فیلم صرف شد. تحقیقات اجتماعی، کتابخانه ای و میدانی که طیف وسیعی از تحقیقات را در بر می گیرد.

نویسنده و کارگردان فیلم شمعی در باد در پاسخ به این سوال که آیا ساخت فیلمی با چنین مضمونی برای جامعه ما مهم است، یادآور شد: صد در صد. چون برای اولین بار از پسران و مشکلات روانی و زندگی خانوادگی و اجتماعی آنها صحبت می کنیم. این مطالعه به دلیل نیاز جامعه ضروری بود.

تهیه کننده و کارگردان فیلم هس! دختران فریاد نمی زنند در پاسخ به این سوال که چرا این سوالات با وجود اهمیت کمتر مورد توجه سینماگران قرار می گیرد، گفت: چرا یک نفر دنبال مشکلی می رود و دیگری نه، داستان مورد علاقه مردم است. به خصوص از روزی که وارد سینما شدم، مباحث آسیب شناسی و روانشناسی برایم مهم است.

درخشنده ادامه داد: معتقدم همه مسئول هستند و باید حرکت کنند. به عبارت دیگر هر کدام از ما وقتی وارد این دنیا می شویم مسئولیتی داریم.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید