پس از کسب طلای آسیا به دنبال درخشش در مسابقات جهانی با پومسه هستیم


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821049

تیم ملی پومسه کشورمان گفت: بعد از اینکه در رقابت های تیمی سه نفره قهرمانی آسیا درخشیدیم، به دنبال حضور در جام جهانی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حسین بهشتی، ملی پوش پومسه کشورمان با اشاره به آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی یازدهم، گفت: مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن و اکثر کشورهای صاحب نام برگزار می شود. در این رویداد مهم شرکت می کنند. امیدواریم با آمادگی خوبی که پشت سر گذاشتیم بتوانیم بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

پومسه قهرمان کشورمان درباره پیش بینی خود از عملکرد خود در مسابقات جهانی گفت: به لطف خداوند متعال با تمرینات مستمر تمام تلاش خود را برای کسب مدال در این مسابقات انجام خواهیم داد. پیش از این در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در سال 2021 به میزبانی لبنان موفق به کسب مدال طلا در رشته تیمی شده بودیم. بنابراین موفقیت در این رویدادها دور از دسترس نیست.

ملی پوش اصفهانی کشورمان در خصوص حضور 5 پومسه ساز اصفهانی در اردوی تیم ملی گفت: اصفهان در رده مردان 5 نماینده در تیم ملی پومسه دارد و دلیل اصلی حضور اصفهانی در تیم ملی نیز سرمایه گذاری است. از جانبازان این منطقه از سال های قبل. ورزش است و شهید گورچانی واقعاً در این زمینه تلاش می کند. تلاش این شهید بزرگوار و دیگر کارگران جامعه تکواندو زمینه را برای ما فراهم کرد تا پومسه روحی را در تمامی رده های سنی با عنوان قهرمانی ببینیم و هم اکنون ملی پوشان اصفهانی با بیش از 10 عنوان جهانی و آسیایی در اردوی تیم ملی حضور دارند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید