پس از 9 سال، ما Futures را احیا کردیم / به دنبال حمایت در تنیس هستیم


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916379

میزبانی مسابقات رتبه بندی بازیکنان را در رده بندی جهانی بهبود می بخشد

دبیر فدراسیون تنیس با اشاره به بازگشت مسابقات فیوچرز در تقویم این فدراسیون گفت: پس از 9 سال موفق به احیای فیوچرز در ایران شده ایم که باعث رشد و شکوفایی این رشته در ایران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شاهرو کشاورز دبیر فدراسیون تنیس در خصوص مسابقات بین المللی فیوچرز گفت: نزدیک به یک دهه است که این مسابقات در ایران برگزار نمی شود و خوشبختانه با تلاش ها انجام شده است. و حمایت، ما شاهد بازگشت این مسابقات بوده ایم.» مسابقات در تقویم فدراسیون تنیس قرار دارد.

وی با اشاره به تغییر نام مسابقات بین المللی فیوچرز به تور جهانی مردان افزود: حدود یک دهه دیگر این رویداد با حضور چهره های مطرح تنیس کشور و رقبای خارجی در جزیره کیش میزبانی می شود.

کشاورز در ادامه یادآور شد: این مسابقات یکی از رویدادهایی است که علاوه بر ارتقای رتبه بازیکنان در رنکینگ جهانی، زمینه ساز تعمیم و توسعه بیشتر این رشته ورزشی در ایران خواهد بود.

دبیر فدراسیون تنیس تصریح کرد: فرصت میزبانی فدراسیون تنیس ایران در رویدادهای مهم بی شک در فعالیت های آینده ما موثر خواهد بود ضمن اینکه فرصت و فرصت رقابت با بهترین تنیسورها در اختیار ورزشکاران کشورمان قرار می گیرد. که می تواند زمینه رشد و ارتقای فنی قهرمانان تنیس ایران را به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید