پشت صحنه اختلافات عجیب استقلال و پرسپولیس

پشت صحنه اختلافات عجیب استقلال و پرسپولیس

سیدجلال حسینی سه هفته است که برای پرسپولیس بازی نکرده و نیمکت نشین است. در این شرایط کاملا قابل پیش بینی است که سیدجلال در بازی پنجشنبه و حتی در دیدارهای بعدی در کنار هواداران روی نیمکت بنشیند، حتی اگر مصدومیتی نداشته باشد یا مصدومیتش بهتر شود و شرایط برای بازی فراهم شود. .

البته برخی مدعی هستند که سید جلال هم با سرمربی خود اختلافاتی دارد اما طرفین بعید است چنین اختلافاتی را تایید کنند و در نهایت همه چیز به مصدومیت سیدجلال و البته سلیقه فنی سرمربی برمی گردد.پرسپولیس.

در استقلال هم داستان مشابهی داریم که می گویند وریا گفوری مصدوم است و تا سه هفته آینده نمی تواند برای تیمش بازی کند. فرهاد و غفوری چنین شایعاتی را تایید نمی کنند و به قول خودشان کار خودشان را می کنند.

وریا گفته بود که در داخل و خارج باشگاه تحت فشار هستم و امیدوارم بتوانم این فشار را تحمل کنم. از دست دادن استقلال آینده طبیعتا هر رسانه ای که خبر از اختلاف وریا و مجیدی یا سیدجلال و گل محمدی بدهد متهم به دعوا با استقلال و پرسپولیس خواهد شد! البته برخی می گویند مشکلات دیگری پشت این مصدومیت ها وجود دارد که باعث شد کاپیتان های اول پرسپولیس و استقلال روی نیمکت بنشینند.

حال باید دید آیا گفوری و حسینی به موقع و با رفع مصدومیت ها به استقلال و پرسپولیس برمی گردند یا اینکه مربیان دو تیم ترجیح می دهند به جای آن از جوانان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید