پشت صحنه اخراج یا جدایی احتمالی بازیکن پرسپولیس.

پرسپولیس هافبک هایی چون فرشاد فرج، سیدجلال حسینی، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی دارد که دومی کاپیتان گل گهر سیرجان بود اما در حال حاضر در پرسپولیس بازی نمی کند. با توجه به عملکرد قابل قبول مدافعان پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد، گل محمدی برای بازی با نساج مجبور نیست تغییر چندانی در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد کند.

علاوه بر این ، در صورت تغییر ، علی نعمتی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی نسبت به ابراهیمی دارد. اما آیا غیبت علیرضا ابراهیمی در تمرین باید به ناراحتی او مربوط شود یا دلیل دیگری هم وجود دارد و در نهایت این بازیکن پرسپولیس را ترک می کند یا می ماند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی می جنگد؟

مهر همچنین در این رابطه نوشت: دیروز صبح دیروز علیرضا ابراهیمی وقتی دید که در تاکتیک های دفاعی پرسپولیس جایی ندارد ، به این موضوع اعتراض کرد تا با واکنش تند سرمربی تیم مواجه شود. یحیی گل محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها س positionالات خود را در مورد موقعیت خود در پرسپولیس متوقف نکند ، بلکه در حال حاضر حق تمرین با این تیم را نداشته باشد. این موضوع باعث شد ابراهیمی در واکنش به اعتراض خود ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کند و منتظر تصمیم باشگاه باشد.

یحیی در مورد نیمکت نشینی بازیکنان تیم گفت که هیچکس حق ندارد در این مورد صحبت کند و تلاش همه آنها را زیر نظر دارد. گل محمدی هنوز تصمیم به بخشش ابراهیمی نگرفته و تصمیم نهایی خود را برای تاکید بر نام خود در دیدار با نساجی مازندران گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید