پشت صحنه اردوی شبانه پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد نه تنها قبل از بازی دوستانه 31 آذر، بلکه 48 ساعت مانده به دربی، تیمش را به اردو ببرد!

شاگردان یحیی گل محمدی برای شکست تیم همشهری و کسب سه امتیاز دیدار مقابل استقلال اردوی دو شبه خود را برگزار خواهند کرد و طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، اعضای این تیم اردوی 72 ساعته خود را از فردا صبح در هتل آزادی آغاز خواهند کرد. دیدار دوستانه مقابل تیم سپاهان شاگردان یحیی گل محمدی در سه روز جمعه هفته جاری، شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر تمرینات روزانه در جلسات فنی باشگاه شرکت خواهند کرد تا برای دیدار دوستانه حساس و مهم مقابل سپاهان آماده شوند.

همچنین از سوی باشگاه پرسپولیس گزارش شده است که با وجود حساسیت بالای سه امتیازی این دربی که از نظر کادر فنی خاص است، اعضای این تیم اردوی شبانه روزی دیگری برای دیدار با استقلال خواهند داشت. پرسپولیسی ها به این ترتیب دومین اردوی شبانه روزی خود را برای دربی مقابل استقلال از یکشنبه 6 آذرماه آغاز می کنند و تا دو روز مانده به دیدار مقابل حریف هفته دوازدهم، به مدت 48 ساعت زیر نظر کادر فنی خواهند بود. برای دیدار سرنوشت ساز آماده باشید.هفته دوازدهم لیگ برتر. لازم به ذکر است؛ دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه نهم فروردین ماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. حساسیت این دیدار به این دلیل است که تیم های پرسپولیس با 24 امتیاز و استقلال با 22 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و برنده این دیدار پس از پایان شرایط بهتری در جدول خواهد داشت. از دربی

اطرافیان یحیی گل محمدی فاش می کنند که به گفته سرمربی پرسپولیس، دربی 8 آذر مهمترین دربی اوست. سرخپوشان سرمربی تهران اگرچه دربی های زیادی را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی مقابل استقلال انجام داده است، اما مشخص است که دیدار 9 آذر برای او اهمیت زیادی دارد. بر اساس شنیده ها، یحیی گل محمدی هر روز به شاگردانش می گوید که حتی خواهان تساوی این دربی نیست و فقط می خواهد برنده زمین را ترک کند.

دو اردوی شبانه روزی در فاصله دو هفته مانده به دربی ثابت می کند که یحیی گل محمدی این بار برای بردن دربی برنامه های زیادی در سر دارد!

دیدگاهتان را بنویسید