پشت صحنه بازیکن آلمانی استقلالی نیست

پشت صحنه بازیکن آلمانی استقلالی نیست

بازیکن وولفسبورگ قطعا می تواند گزینه خوبی برای استقلال باشد به خصوص که فصل گذشته 19 بازی بوندسلیگا انجام داد و 7 گل به ثمر رساند و در حالی که باید برای عقد قرارداد با استقلال به تهران سفر می کرد، ناگهان اعلام شد که ریکاردو ساپینتو از خرید امتناع کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه برای او بلیت تهیه کرده بود. رسانه ها درباره سفر نکردن این بازیکن به تهران نوشتند: «ظاهراً ساپینتو از مسئولان باشگاه استقلال خواسته با مس کرمان و سه امتیاز حیاتی این بازی و همچنین روند رو به رشد و درخشش تیم در بازی بیایند. یک بازیکن آلمانی تیم را کنار گذاشته و در نتیجه سفر کروزه به ایران فعلا لغو شده است. کروزه فصل گذشته در ولفسبورگ آلمان بازی کرد و در 19 بازی که برای آن تیم انجام داد، 7 گل به ثمر رساند.

اما خبر دیگری از غیبت این بازیکن به گوش می رسد. اینکه این بازیکن به خاطر اظهارات دولت آلمان مبنی بر عدم سفر به ایران از استقلال منصرف شده است. این در حالی است که بازیکنان خارجی زیادی در لیگ برتر حضور دارند و علیرغم توصیه دولت های خود ایران را ترک نکرده اند و اخیرا تورس مهاجم سابق اوساسونا نیز برای بازی در تیم فولاد به تهران سفر کرده است.

امروز ریکاردو ساپینتو دستیار روی موتا در نشست خبری پیش از بازی با نفت در خصوص حضور یک بازیکن خارجی در ترکیب استقلال گفت: همانطور که می دانید زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز بود نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم. چند بازیکن بودند که می خواستیم اضافه کنیم اما متاسفانه نشد. الان بازار آزاد است و باید خیلی مراقب باشیم که بازیکن آزاد بیاوریم. بازیکنی که ما می آوریم باید در سطح بسیار بالایی باشد تا بتوانیم تفاوت و تغییر را در تیم ایجاد کنیم، زیرا اگر بازیکنی بیاید و در سطح بازیکنان ما باشد، این خوب نیست.”

دیدگاهتان را بنویسید