پشت صحنه تغییر عقیده یحیی در مورد خروجی پرسپولیس

پشت صحنه تغییر عقیده یحیی در مورد خروجی پرسپولیس

سیامک نعمتی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که در این فصل فرصت زیادی برای حضور در تیم پرسپولیس پیدا نکرد، در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و مجبور شد نیم فصل دوم را با حامد پاکدل در تیم دیگری سپری کند. پاکدل به تراکتورسازی رفت اما جدایی و فسخ قرارداد سیامک با باشگاه پرسپولیس گره خورد و این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

نعمتی که پیشنهادهای خوبی داشت در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند اما هنوز برای حضور در تمرینات موافقت نشده است. در مورد نعمتی شایعه شده بود که گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات را نداده است اما خود این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرد که آن روز به تمرین نرفته است. یحیی گل محمدی که پیش از این بر جدایی این بازیکن تاکید و اعلام کرده بود دیگر نیازی به سیامک ندارد، درباره حضور این بازیکن در لیست مازاد و البته بازگشتش به پرسپولیس حرف های نسبتا عجیبی زد.

یحیی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم گفت: برای سیامک نعمتی تصمیم گرفتم که می تواند در سایر تیم ها بیشتر بازی کند. همه می دانیم که سیامک نعمتی از نظر روحی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و حالا که این اتفاق افتاده و در تیم باقی مانده است از صمیم قلب خوشحالم و انشالله بعد از بازی به تمرینات برگردد. با آلومینیوم تا بتوانیم از حضور او استفاده کنیم. ما هم از بازیکنان آینده دار خود در ترکیب استفاده می کنیم و سیامک می تواند با تلاش 100 درصدی برای ما بازی کند.

عجیب بود که یحیی در عرض چند روز نظرش عوض شد. سرمربی پرسپولیس قاطعانه اعلام کرده که نیازی به سرویس نیست و این بازیکن می تواند برود. به نظر می رسد وساطت بزرگان این تیم کریم باقری و البته محمد محمدی به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس باعث شده تا گل محمدی در پست های قبلی خود دست نزند و حالا دوباره اجازه حضور در تمرینات را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید