پشت صحنه لغو سفر استقلال به امارات

یکی از باشگاه های لیگ برتر امارات در دبی تصمیم گرفت با دعوت از استقلال و دو تیم خارجی دیگر یک تورنمنت چهار نفره در آن شهر برگزار کند. این باشگاه به مذاکرات اولیه خود با استقلال ادامه داد و حتی در طول برنامه مسابقات با استقلال نیز مذاکراتی داشت و تلاش کرد تا خواسته های این باشگاه را برآورده کند اما آخرین دعوت نامه باشگاه اماراتی برای استقلال ارسال نشد و به نظر می رسد این مسابقات لغو شده است. E این روزها امارات مشغول برگزاری مسابقات داخلی خود به جز لیگ برتر است.

بنابراین مخالفت ساپینتو با برگزاری اردوی استقلال در دبی، سفر این تیم به امارات را لغو نکرد. علاوه بر این، باشگاه در این روند تقصیری نداشت. همچنین این احتمال وجود داشت که با نهایی شدن سفر استقلال به امارات، شورای برون مرزی نیز با آن سفر مخالفت کند. همانطور که اجازه نداد پرسپولیسی ها اردوی خارجی داشته باشند. استقلال پیش از این تصمیم داشت با برنامه ساپینتو در پرتغال اردو بزند، اما اجرای این تصمیم با مخالفت اعضای هیات مدیره مواجه شد، زیرا این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و اکنون نتوانسته درصد بازیکنان و حتی پاداش قهرمانی را پرداخت کند. به بازیکنان پرداخت سوپرجام و بحث برگزاری اردوی تیم در ترکیه مطرح نشد.

در این شرایط استقلالی ها تمرینات خود را در تهران ادامه می دهند و سعی می کنند با انجام بازی های دوستانه خود را برای دربی آماده کنند. این تیم چهارشنبه هفته جاری در اولین بازی دوستانه خود به مصاف تیم هواداران خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید