پشت صحنه هتک حرمت جنجالی به سرمربی تیم پرسپولیس

پشت صحنه هتک حرمت جنجالی به سرمربی تیم پرسپولیس

افشین پیرانی سرپرست تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی گفت: اخیراً پس از شایعه‌سازی، این ظن به وجود آمده که یکی از پیروان به مردم مسجد سلیمان توهین کرده است، همه ایران خانه من است و من هرگز جرأت نکرده‌ام و خدای ناکرده من اجازه نمی دهم به هیچ تیم و هواداری توهین نکنم.» متأسفانه برخی از افراد با اهداف خاص می خواهند با بحث های دیگر از موضوعات فوتبالی بگذرند که بسیار زشت و اشتباه است.

یکی از پیروان درباره استوری خود تاکید کرد: بعد از پایان مسابقه و بعد از اظهار نظر طرفین متاسفانه یک نفر به من بی احترامی کرد و من هم استوری را گذاشتم که در پاسخ به آن عده ای اقدام به توهین و تحریک مردم و فوتبالدوستان سلیمانی کردند. . تاکید می کنم داستان من اصلا مربوط به تیم نفت مسجد سلیمان و هوادارانش نبود و پاسخی بود به اظهارات زشت فردی که پاسخگوی آن بودم.

پیروانی در پاسخ به ادعای مهاجری و مدیریت نفت مسجد سلیمان گفت: اولاً برای آنها بسیار متاسفم و باید تاکید کنم که نه برای این مسابقه، بلکه در زندگی ام یادم نمی آید که به رختکن داوران رفته باشم. . این درست نیست که به مردم اطلاع بدیم که پیروانی به رختکن داوران رفته است. همچنین به دلیل فاصله زیاد اهواز تا مسجد سلیمان روز قبل از بازی در مسجد سلیمان حضور نداشتم و این ادعای کذب دیگری است که مطرح شد.

یکی از فالوورها نیز در گفت وگویی که امروز داشتیم اظهار داشت: برخی شیطون هستند و این بسیار ناراحت کننده و شرم آور است. عده ای با در نظر گرفتن حدود داوری می خواهند ماهی را از آب گل آلود بیرون بیاورند و قصد سوء استفاده دارند، در حالی که در این ماجرا منظور من مردم و هواداران و تیم نفت مسجد سلیمان نبوده و جرات نمی کنم. در مورد این عزیزان چیزی بگو مردم شریف مسجد سلیمان و مردم عزیز خوزستان بنده را خوب می شناسند.

خدای ناکرده هرگز به خودم اجازه نمی دهم در مورد هواداران و مردم هیچ شهر کشورم حرف های ناشایست بزنم. این استیکرها به من نمی چسبد و متاسفم که عده ای با اهداف خود سعی در تحریک فوتبالدوستان و اهالی مسجد سلیمان دارند.

در نهایت پیروانی گفت: این افرادی را که با طرح سوال و ایجاد آشوب سعی در تحریک افکار عمومی دارند را به خدا می سپارم.

دیدگاهتان را بنویسید