پشت پرده کوهان بالای تخت جمشید؛ درویش از ستاره سابق شکایت می کند!

پشت پرده کوهان بالای تخت جمشید؛  درویش از ستاره سابق شکایت می کند!

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده باشد که داستان چیست؟ علی علیپور که حدود 6 فصل برای پرسپولیس بازی کرد شاید 4 میلیارد تومان از پرسپولیس نگرفته باشد!

او در دوران سلطنت علی اکبر طاهری با اندکی از راه آهن به پرسپولیس پیوست و به دلیل مشکلات شدید مالی حتی نتوانست مراسم عروسی خود را انجام دهد.

علیپور قصد داشت ازدواج کند و همسرش را به تهران بیاورد اما پولی برای اجاره خانه نداشت و … خلاصه وقتی آنها رفتند معاون وقت باشگاه پرسپولیس با پرداخت 60 میلیون تومان به او موافقت کرد. برای اجازه خانه و مراسم عقد به شرط تمدید قرارداد علیپور به مدت 5 سال!

درباره علی علیپور باید بگوییم که او ۱۸ دی ۱۳۹۲ با قراردادی یک و نیم ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست که بعداً این قرارداد برای ۵ فصل دیگر تمدید شد.

علی علیپور قهرمان لیگ برتر ایران در فصل 1394-1394 شد. وی همچنین با گلی که در ثانیه سی ام تبریز برای مکاشازی به ثمر رساند سریعترین گل لیگ شانزدهم را به ثمر رساند. او یکی از 11 بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران است که در یک نیم فصل 10 گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان آسیا 2017 علی علیپور را در لیست بازیکنان آینده دار آسیا قرار داد. در ادامه او که در دیدار تیمش مقابل الاهلی عملکرد فوق العاده ای داشت، به عنوان ششمین بازیکن برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

او با وجود به ثمر رساندن دومین گل سریع تاریخ سوپرجام فوتبال ایران، موفق شد در سال 1395 با پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست یابد.

با عملکرد خوب علیپور در لیگ برتر ایران در فصل 2017-2018، پیشنهادهای اروپایی و آسیایی برای علیپور در ژوئن 2017 وجود داشت که بارزترین آنها پیشنهاد 700 هزار یورویی از یک تیم سرشناس بلژیکی بود. ایرج عرب سرمربی وقت پرسپولیس با جدایی علیپور مخالفت کرد و مبلغ توافق شده برای جدایی او را افزایش داد و در نهایت این بازیکن در پرسپولیس ماندگار شد. او یکی از بازیکنان موفق پرسپولیس در فصل 1396-1396 بود و در فینال جام حذفی فوتبال ایران 2018 گل پیروزی و قهرمانی پرسپولیس را به ثمر رساند و کمی بعد به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. توسط مارک ویلموتس

علیپور در باشگاه پرسپولیس در فصل 1395-1395 بهترین گلزن لیگ برتر ایران و بهترین مهاجم سال 2016-2026 شد.علیپور جوانترین گلزن تاریخ شهرورد تهران است. علی علیپور در شهرورد تهران موفق شد 4 گل به ثمر برساند. او همچنین در فینال جام حذفی فوتبال ایران 2017-2018 گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند.

علیپور در تاریخ 7 اکتبر 2019 با قراردادی دو ساله به باشگاه لیگ برتری پرتغال ماریتیمو پیوست و …

این مهاجم فعال که حداقل 6 فصل در پرسپولیس بازی کرد، حالا یک میلیارد تومان به این باشگاه بدهکار است. علیپور ابتدا سعی کرد تلفنی با خود رضا درویش و وکیلش تماس بگیرد که موفق نشدند!

او سپس وکیل خود را به دفتر باشگاه فرستاد که موفق به ملاقات با مدیرعامل پرسپولیس نشد و در نهایت مجبور شد مانند برانکو، علی دایی و … از آن باشگاه شکایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید