پلیس فتا: تعدادی از ناشران غیراخلاقی لایو اینستاگرام دستگیر شدند

پلیس فتا: تعدادی از ناشران غیراخلاقی لایو اینستاگرام دستگیر شدند

روز جدید : معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فرجا از تقویت طرح عملیاتی «شناسایی و مقابله با بد اخلاقی» در پلیس فتا سراسر کشور خبر داد. این مقام انتظامی در خصوص شناسایی و دستگیری تعدادی از مجرمان فعال در زمینه انتشار پخش زنده غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهرهای مختلف کشور گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده ها در این حوزه، عوامل اصلی بروز … جنایتی که توسط این افراد در مرحله اول با کسب درآمدهای مالی هنگفت و در مرحله بعد منجر به انحطاط اخلاقی استفاده کنندگان که بیشتر آنها را جوانان تشکیل می دادند، انجام دادند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فرجا از تقویت طرح عملیاتی «شناسایی و مقابله با منکرات» در پلیس فتا سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ ‘رامین پاشایی’ اظهار داشت: با توجه به اقدام غیراخلاقی و مجرمانه برخی افراد در فضای مجازی با اهداف مختلف مبنی بر “انجام پخش زنده غیراخلاقی در بستر شبکه های اجتماعی اینستاگرام”، طرح اطلاع رسانی و عملیاتی پلیس فتا در 100 وظیفه ویژه نیروها برای برخورد با مفسدان اخلاقی این دادرسی کیفری در دست اقدام هستند.

این مقام انتظامی در خصوص شناسایی و دستگیری تعدادی از مجرمان فعال در زمینه انتشار پخش زنده غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهرهای مختلف کشور گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده ها در این حوزه، عوامل اصلی بروز … جنایتی که توسط این افراد در مرحله اول با کسب درآمدهای مالی هنگفت و در مرحله بعد منجر به انحطاط اخلاقی استفاده کنندگان که بیشتر آنها را جوانان تشکیل می دادند، انجام دادند.

این مقام مسئول افزود: در برخی موارد مرتکبان این گونه جرائم ضمن مراجعه به اماکن ورزشی از جمله باشگاه های ورزشی به ویژه استخرها اقدام به اجرای نمایش های غیراخلاقی زنده می کنند. اماکن ورزشی نیز باید بر مجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتای فرجا گفت: مشاهده این گونه اقدامات خلاف اخلاق و خلاف شئونات و موازین اسلامی جامعه توسط دستگاه های هوشمند مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و انتظار برخورد قضایی و پلیسی برای متخلفان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی به خانواده ها توصیه کرد فعالیت های سایبری فرزندان خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www. پلیس سایبری ir اداره حسابداری و شماره تلفن 096380 در اسرع وقت گزارش خود را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید