پلیس: هر ساعت 2 پا و 29 مجروح در جاده های کشور داریم

پلیس: هر ساعت 2 پا و 29 مجروح در جاده های کشور داریم

روز جدید : سردار سید کمال هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا: 54 میلیون راننده گواهینامه دار و 38 میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم / 12 میلیون موتورسیکلت داریم که 10 میلیون و 500 هزار دستگاه فرسوده است / 80 درصد ناوگان عمومی کشور فرسوده است / 30 دستگاه سازمان های درگیر در تصادفات اما هشت سازمان از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، امداد و نجات، اورژانس، بیمارستان ها و هلال احمر نقش اساسی دارند / 17000 نفر در سال گذشته جان خود را در تصادفات جاده ای از دست دادند. 360 هزار مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در هر ساعت 2 فوتی و 29 مصدوم در جاده های کشور ثبت می شود، گفت: 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد، در طرح نوروزی پلیس 431 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 8 هزار نفر نیز مجروح شده اند. و مجروح..

سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا شنبه شب در جلسه شورای استانداری اصفهان گفت: 54 میلیون راننده دارای گواهینامه و 38 میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم که 35 درصد خودروهای کشور فرسوده هستند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه 80 درصد ناوگان خودروهای عمومی کشور فرسوده است، افزود: 12 میلیون موتورسیکلت در کشور داریم که از این تعداد 10 میلیون و 500 هزار دستگاه فرسوده است که بخشی از این فرسودگی به دلیل تحریم ها و بخشی به دلیل رهبری. “

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات راهور در حوزه تصادفات است، گفت: 30 سازمان در تصادفات دخیل هستند اما 8 سازمان شامل پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس، بیمارستان ها و هلال احمر کلید دارند. نقشی برای بازی کردن.»

وی با اشاره به اینکه دولت، قوانین و مقررات، عامل انسانی، جاده و مسیر تصادفات پنج عامل اصلی هستند، خاطرنشان کرد: خسارات ناشی از تصادفات 8 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد. تا 11 درصد بودجه کشور صرف تصادفات می شود.

هادیان فر در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 17 هزار نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: سال گذشته 360 هزار نفر مجروح شدند که 15 تا 25 درصد از آنها معلول و قطع نخاع شده اند. خسارت در حوزه فجایع بسیار مادی و معنوی است.

وی با تاکید بر اینکه قوانین خوب است اما بازدارنده نیست، افزود: کشور 236 هزار کیلومتر طول دارد و 5200 نقطه در کشور داریم که حدود 38.5 درصد حوادث در این نقاط رخ می دهد. نورپردازی. از جمله مشکلات جاده ها و تصادفات است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تابلوهای هشدار دهنده شبانه روزی باید در جهت هدایت مردم باشد، گفت: 30 درصد تصادفات در جاده های کشور رخ می دهد و 70 درصد مرگ و میرها مربوط به جاده هاست. 180 هزار کیلومتر راه فرعی و روستایی داریم اما راه های روستایی فقط آسفالت است و ایمنی مثل گاردریل وجود ندارد.

وی گفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط اورژانسی بررسی شده است که امیدواریم محقق شود تا بتوانیم نقاط اورژانس را اصلاح کنیم.

هادیان فر با انتقاد از اینکه در صنعت خودرو اصلا وضعیت خوبی نداریم، گفت: ما خودروی ملی نداریم، خودروی چینی داریم. اگر خودروی ملی داشتیم نباید قیمت خودروها در کشور افزایش یابد شماره خودرو حرام است.

وی با بیان اینکه امسال ترافیک افزایش یافته و 48 درصد افزایش تردد داریم، اضافه کرد: بیشترین تردد در دو روز گذشته با میانگین بالای 2.5 میلیون تردد در جاده های کشور ثبت شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در هر ساعت 2 فوتی و 29 مصدوم در جاده های کشور ثبت می شود، خاطرنشان کرد: 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرستان های نامساعد به وقوع پیوسته که در طرح نوروزی پلیس 431 نفر کشته و هشت هزار نفر دیگر کشته شدند. مردم مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید