پمپ بنزین های گیلان تا ۲ ساعت دیگر با تحویل بنزین رایگان فعال می شوند

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779229

کوروش بالادست با اشاره به تعطیلی جایگاه های سوخت به دلیل اختلال در سیستم هوشمند کشور گفت: در حال حاضر 12 جایگاه بنزین در استان بنزین را به صورت دستی و با قیمت آزاد به مشتریان عرضه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیروس بالادست مدیرعامل شرکت ملی تحقیقات نفت گیلان شایعه افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد و گفت: تعطیلی پمپ بنزین های استان به دلیل فروپاشی سیستم هوشمند کشور بوده است. «کارکنان شرکت نفت در تلاش برای حل این مشکل هستند.

وی با بیان اینکه این مشکل می تواند تا 24 ساعت ادامه داشته باشد، اضافه کرد: در حال حاضر 12 جایگاه سوخت استان در شهرستان های لنگرود، سیاهکل، توتکابن رودبار، رضوانشهر و رشت بنزین را به صورت دستی و با قیمت آزاد 3 هزار تن به مشتریان عرضه می کنند.

بالادستی وی ادامه داد: در نظر داریم تا 2 ساعت آینده بقیه جایگاه ها را فعال کرده و تا زمان فعال شدن سامانه هوشمند کشور بنزین را آزادانه تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: بهره برداری از جایگاه ها تا 2 ساعت آینده به صورت دستی خواهد بود و تا فعال شدن سامانه هوشمند کشور امکان تحویل بنزین یارانه ای وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید