پنج شرور در جنوب تهران کشته شدند


زمان: 20:13
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817152

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که قصد ایجاد ناامنی در دو محله جنوب تهران داشتند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این خصوص گفت: چندی پیش با اعلام موضوع ارعاب و سرقت خودرو، ماموران کلانتری 110 در محل حاضر شدند و متوجه شدند چهار شرور در منطقه 13 آبان با چوب و چماق مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. برای رانندگی و نقض امنیت ساکنان.

وی با بیان اینکه این افراد پس از مشاهده ماموران به سرقت خودروها ادامه دادند، افزود: در این راستا طرح محدودسازی و خلع سلاح متهمان آغاز شد و ماموران پس از چندین تیراندازی چهار متهم را خلع سلاح و دستگیر کردند. پس از انتقال این افراد به کلانتری، مورد بازجویی قرار گرفتند و در این مدت اعتراف کردند که به دلیل چشم بند با یکدیگر درگیر شده اند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، بازرسی از پرونده متهمان نشان داد که این افراد سابقه طولانی دارند و پیش از این به دلیل درگیری و تظاهرات زور با سلاح سرد در منطقه مزاحم و دستگیر شده بودند.

جلیلیان همچنین از دستگیری یکی دیگر از اراذل در جنوب تهران در باکرشهر خبر داد و افزود: این مرد اقدام به رانندگی و تخریب یک دستگاه خودرو و ضرب و شتم تعدادی از شهروندان در منازل خود کرد.

وی با بیان اینکه این مرد پس از جنایت متواری شد، گفت: ماموران ساعاتی پس از جنایت وی را شناسایی و دستگیر کردند. این مرد هنگام دستگیری قصد داشت به پلیس حمله کند اما موفق نشد و در نهایت دستگیر شد. این مرد نیز چندین بار توسط ماموران دستگیر شده است.

به گفته فرمانده پلیس ری، هر پنج نفر دستگیر شده به همراه مواد پرونده برای ادامه تحقیقات به دادگاه ارسال شدند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید