پنج مسابقه داخلی کشتی گیران ایرانی در رده های اصلی / ترافیک کاری در اردیبهشت


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819354

مبارز ایران بعد از ماه مبارک رمضان شاهد 5 مسابقه مهم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالی که تیم های کشتی فرنگی و فرنگی بزرگسالان کشورمان خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا که از 27 فروردین لغایت 5 اردیبهشت ماه در مغولستان برگزار می شود، آماده می کنند، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی. نونهالان و جوانان نیز برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی در اردوهای آماده سازی شرکت می کنند.

بر این اساس فدراسیون کشتی علاوه بر برنامه ریزی برای رده سنی، برای رده های سنی اصلی برنامه ریزی کرده و بر این اساس 5 مسابقه داخل سالن در این رده های سنی در اردیبهشت ماه سال جاری و سپس ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

بدین ترتیب مسابقات جام کشتی نوجوانان شهید هاشمی نژاد 25 و 26 اردیبهشت ماه در بهشهر مازندران، مسابقات جام کشتی جوانان رحیم علی آبادی 28 و 29 اردیبهشت در سرس خراسان رضوی، جام آزاد عبدالله موحد در 30 و 21 خرداد در آمل برگزار شد. مازندران، مسابقات جام شاهد (یادواره شهید عاشوری) در رشته کشتی فرنگی جوانان روزهای 22 و 23 اردیبهشت در رشت و مسابقات انتخابی کشتی آزاد نوجوانان کشور از 24 تا 28 اردیبهشت ماه در شهر سنندج استان کردستان برگزار می شود.

در کنار این مسابقات، اردوهای تیم های کشتی فرنگی برای رده های سنی مختلف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید