پوتین قوی تر از بایدن است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین نظرسنجی در ایالات متحده نشان می دهد که از هر 10 جمهوری خواه، 6 نفر (62٪) معتقدند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، “رهبر قوی تر” از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده است.

بر اساس نظرسنجی مشترک یاهو نیوز توسط یاهو و یوگو، کمتر از نیمی از جمهوری خواهان (25 درصد) رای ممتنع دادند و گفتند که هیچ رئیس جمهوری قدرتمندتر از دیگری نیست.

این نظرسنجی نشان داد که تنها 4 درصد از جمهوری خواهان می گویند بایدن از پوتین قوی تر است.

جان سایفر، مامور سابق سیا که مدتی نیز در روسیه زندگی می کرد، به یاهو نیوز گفت: «ولادیمیر پوتین از ایالات متحده متنفر است. او می خواهد هر کاری که ممکن است برای تضعیف ایالات متحده در سراسر جهان انجام دهد. او به نیروهای ما در افغانستان حمله می کند. پوتین همه مسائل سیاست خارجی، از جمله مسائل سیاست خارجی را که جمهوری خواهان در سراسر جهان سال ها از آن حمایت می کنند، تضعیف کرده است.

در مجموع 1568 آمریکایی بالغ در این نظرسنجی که از 20 تا 24 ژانویه (پنجشنبه 20 ژانویه تا دوشنبه 25 فوریه) انجام شد، شرکت کردند. این نظرسنجی در زمینه تنش های غرب به رهبری آمریکا با روسیه بر سر اوکراین انجام شد.

نظرسنجی دیگری نشان داد که محبوبیت بایدن کمترین میزان محبوبیت خود را داشته است.در آخرین نظرسنجی Harvard Caps/Haris که به طور انحصاری برای وب سایت هیل نیوز مرتبط با ایالات متحده منتشر شد، محبوبیت بایدن به 39 درصد کاهش یافت.

در این نظرسنجی، 18 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده گفتند که قویا از عملکرد بایدن حمایت می کنند، در حالی که 21 درصد گفتند که تا حدی از او حمایت می کنند. در همین حال، 53 درصد گفتند که تا حدودی یا بسیار از عملکرد رئیس جمهور آمریکا ناراضی هستند.

این 6 درصد کمتر از محبوبیت بایدن در ماه نوامبر است که 45 درصد بود. در حالی که میزان نارضایتی از آن نسبت به 51 درصد دو ماه قبل افزایش یافته است. محبوبیت 39 درصدی او کمترین میزان از زمان شروع نظرسنجی هاروارد / هریس در ماه مارس است.

کاخ سفید در چندین موضوع داخلی و خارجی با مشکلاتی مواجه است. تورم نگرانی های اقتصادی در ایالات متحده را افزایش داده است و به بالاترین سطح خود در دهه های اخیر رسیده است که بخشی از آن به دلیل اپیدمی کروناویروس بوده است و سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده تحت تأثیر امواج مایکروویو قرار گرفته است. شوک های جدی در سیستم بهداشت عمومی آمریکا و نرخ بالای بیکاری ناشی از شیوع تاج Omicron در این کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید