پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی بزرگداشت پیرغلامان حسینی در کرمانشاه رونمایی شد.


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889888

طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان کرمانشاه و روسای کمیسیون های استانی از پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی بزرگداشت پیر غلامان و هادیمان حسینی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان کرمانشاه و روسای کمیته های استانی از پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی بزرگداشت پیر غلامان و هادیمان حسینی رونمایی شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم گفت: همه ما سر سفره اباعبدالله(ع) بزرگ شدیم و در مکتب این امان همام تربیت شدیم.

وی خاطرنشان کرد: پیر غلامان امام حسین (ع) در گسترش فرهنگ عاشورا و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می کنند، لذا شایسته تجلیل هستند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: تکریم خادمان پیرغلامان و حسینی یک کار فرهنگی ضروری و راهبردی است و امسال استان کرمانشاه افتخار میزبانی این دیدار را دارد.


5f572557 18f1 47b8 bb35 57a8be52ea0c خبر خاکستری

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: در ایام سوگواری امام حسین (ع) این سعادت را داشتیم که میزبان نوزدهمین اجلاس بین المللی بزرگان استان کرمانشاه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما خادم امام حسین (ع) هستیم و برای خدمت در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه دروازه کربلاست، این همایش جایگاه ویژه ای خواهد داشت و این فرصت خوبی است. استان جهان را معرفی کند.

استاندار کرمانشاه گفت: این همایش یکی از همایش های بین المللی است که با برگزاری در سطح استان نشاط معنوی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این دیدار فرصتی بی نظیر برای نمایش زیبایی ها و سنت های معنوی حسینی و معرفی بزرگان و قاریان ممتاز ائمه عطار کرمانشاه به همگان است.

امیری مقدم ابراز امیدواری کرد این همایش بین المللی با هم افزایی، همکاری و همدلی همه دستگاه ها در سطح بسیار آبرومندانه در استان کرمانشاه برگزار شود.

در پایان این آیین از پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از بزرگان و خادمان حسینی رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید