پوشش کامل بیمه خدمات درمان ناباروری


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818327

بهروز رحیمی گفت: پوشش بیمه ای خدمات ناباروری و همچنین منابع طرح های نیمه وقت ترویج بارداری برای مراکز ناباروری و مراکز زایمان طبیعی پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛بهروز رحیمی صبح امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی این شهرستان توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان است که در این راستا به بهره برداری رسیده است. توافق حاصل شده و پروژه به زودی تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه این بیمارستان که یک هزار و 200 متر پروژه عمرانی است 30 میلیارد تن وام در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه های بهداشتی فریدونکنار مرکز بهداشت مجتمع سردار حاج حسین بصیر است. با توجه به اهمیت بهداشت، منابعی برای این پروژه در نظر گرفته شده است تا در اسرع وقت شاهد تداوم و تکمیل آن باشیم. “

رحیمی یادآور شد: برای این طرح بین 6.5 تا 8 میلیارد تن وام مصوب شده است که به زودی ارائه می شود تا مردم بتوانند خدمات بهداشتی و درمانی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

وی در خصوص خدمات رایگان دوران بارداری و زایمان که اخیرا توسط وزیر بهداشت ارائه شده است، گفت: با توجه به توجه مقام معظم رهبری به افزایش جمعیت، این وزارتخانه پایگاه جوانان راه اندازی کرده و شخص وزیر نیز جلسات مستمری را برگزار کرده است. در مورد این موضوع.”

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت گفت: موضوع ناباروری و افزایش جمعیت در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید