پومسه روحی قهرمانی آسیا حریفان خود را شناخت


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877919

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی پومسه قهرمانی آسیا با حضور 157 تکواندوکار از 34 کشور فردا پنجشنبه دوم تیرماه 1401 به میزبانی کره جنوبی در شهر چانگچون آغاز می شود. مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات برگزار شد که طی آن نمایندگان کشورمان با رقبای خود دیدار کردند.

در رده سنی انفرادی استاندارد مردان در رده سنی 18 تا 30 سال یاسین زندی در اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اکتهبایار تومودار به مصاف مغولستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده ژاپن یا هنگ کنگ می رود.

در ماده انفرادی در رده سنی 31 تا 40 سال، علی نادعلی در مرحله یک هشتم نهایی استراحت کرد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار نپال و عراق خواهد رفت. نادر هدمرادی در مرحله نیمه نهایی در رده سنی 61 تا 65 سال به مصاف سید رستم اکبری رقیب افغانستانی می رود.

در بخش بانوان و در استاندارد انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال، مرجان سلحشوری در مرحله یک هشتم نهایی با آذر ماهماتووا از قزاقستان رقابت می کند. آتوس فرهمند پارسا در رده سنی 31 تا 40 سال در مرحله یک هشتم مقابل “توئیت وان” از ویتنام به مصاف شیائوپ چانگ می رود و در صورت پیروزی به برنده از قطر و چین تایپه می رود. سید مینا هاشمی در رده سنی 41 تا 50 سال ابتدا باید با «ژی هیونگ سئو» از کره جنوبی مسابقه دهد و در صورت پیروزی باید با نماینده کویت مبارزه کند.

مرجان سلاشوری، مرجان تاجی و مهسا صادقی در رده سنی 3 مردان و 18 تا 30 سال با نمایندگان چین تایپه دیدار خواهند کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده فیلیپین و هنگ کنگ خواهند رفت. در تیم 3 نفره مردان در رده سنی 18 تا 30 سال یاسین زندی، امیررضا مهربان و علی سهرابی با پومسه روهای از چین تایپه رقابت می کنند و در صورت پیروزی با کشور میزبان رقابت خواهند کرد.

علی نادعلی، حسین بهشتی و اکبر فروزان در تیم 3 نفره و در رده سنی بالای 30 سال به مصاف کره جنوبی می روند.

در تیم نوآور دوبل در رده بالای 17 سال جاسمن لیموچی و مرتضی زنده دل در یک گروه 6 تیمی با پومسی روهای از تایلند، فیلیپین، چین تایپه، کره جنوبی و ویتنام دیدار خواهند کرد. در تیم استاندارد دو نفره و در رده سنی 18 تا 30 سال مهسا صادقی و امیررضا مهربان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پاکستان می روند و در صورت پیروزی به مصاف برنده ویتنام یا مغولستان می روند. آتوس فرهمند پارسا و حسین بهشتی با بولاراس و اکبر نمایندگان قطر دیدار خواهند کرد.

در بخش خلاق و در رده سنی بالای 17 سال، یاسمن لیموچی در گروه 8 تیمی به مصاف تیم های قزاقستان، چین تایپه، ژاپن، فیلیپین، کره جنوبی، تایلند و ویتنام می رود. همچنین در قسمت خلاق و در رده سنی بالای 18 سال مرتضی زنده دل با پومسه روهای از چین تایپه، فیلیپین، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و ویتنام رقابت می کند.

هدایت تیم ملی پومسه کشورمان در گروه مردان احمد احلاقی به عنوان سرمربی و سید حسین مسی نیا به عنوان مربی؛ در گروه بانوان سرمربیگری فاطمه اسدپور و مربیگری اکرم مهدی پور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید