پیام استقلالی ها به بازیکن مورد توجه پرسپولیس

پیام استقلالی ها به بازیکن مورد توجه پرسپولیس

در روزهای اخیر حضور عرفان باقری با وجود قرارداد 5 ساله با استقلال، سر و صدای زیادی در دفتر باشگاه پرسپولیس به پا کرد.

همین موضوع باعث شد تا استقلالی ها در نامه های جداگانه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین تماس با باشگاه پرسپولیس به تبعات این اتفاق اشاره کنند چرا که ثبت نام این بازیکن آینده دار در پرسپولیس حتی می تواند به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالات باشگاهی منجر شود. . .

به این ترتیب با وجود اینکه مدیر برنامه های این بازیکن پس از خروج از دفتر پرسپولیس در جمع خبرنگاران از پایان این انتقال خبر داد، روز گذشته این باشگاه از عقد قرارداد با عرفان باقری خودداری کرد و این انتقال را منوط به فسخ کرد. قرارداد.

با این حال عرفان باقری بازیکنی 18 ساله و آینده دار است که قراردادش با استقلال فسخ نشده است. استعداد باقری به حدی است که مدیران استقلال اکنون توجه ویژه ای به این بازیکن دارند و امیدوارند با حضور ساپینتوی پرتغالی بتواند به تدریج در کنار تیم اصلی خود حاضر شود و راه را برای حضور او در فوتبال اروپا باز کند.

حفاری ها نگران برخی مسائل شخصی بودند و مصاحبه او در مورد پیوستن به پرسپولیس و گفتن او که می تواند راحت بخوابد، نشان داد که این رفتار احساسی بیش نیست. به همین دلیل باشگاه استقلال با دخالت مستقیم مصطفی آجورلو و فرشید سمیعی با هماهنگی آکادمی باشگاه و آرش برهانی سعی در رفع مشکلات و دغدغه های باقری داشت.

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال همیشه در تلاش است تا از دارایی های خود محافظت کند و ما همیشه شرایط آنها را درک می کنیم. عرفان باقری برای استقلال مثل سرمایه است. چرا باید رقبای ما برنده شوند؟ در حالی که می تواند سال ها به استقلال افتخار کند و حتی از این تیم به فوتبال اروپا منتقل شود.

وی افزود: به همین دلیل او را تشویق کردیم که تمام تمرکزش را روی تمرین بگذارد و در حضور ساپینتو در کنار بزرگسالان باشد. از عرفان خواستیم جز تمرین و نشان دادن خود به سرمربی پرتغالی، دغدغه ای نداشته باشد تا نظر مساعد او را برای همکاری با تیم بزرگسالان جلب کند. باشگاه در همه زمینه ها در کنار او خواهد بود تا از این سرمایه به خوبی دفاع کند. همه از او تعریف می کنند و حیف است که استقلال چنین سرمایه ای را از دست بدهد.

سمیعی گفت: البته حضور عرفان در تمرینات بعد از جلسه کمیسیون انضباطی امکان پذیر خواهد بود. او باید با توجه به زحمات و رفتار آکادمی که باعث ناراحتی آرش برهانی شده است، در اسرع وقت از رئیس آکادمی عذرخواهی کند. باید اضافه کرد؛ عرفان هر چند تا زمان اعلام نظر ساپینتو در تمرین بزرگسالان حاضر می شود اما با تشخیص و تایید آرش برهانی او نیز با پیراهن امید استقلال در مسابقات این رده حاضر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید