پیام اعتراضی تل آویو به قطر و فیفا

بر اساس این گزارش، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت امور خارجه این رژیم از طریق نمایندگی موقت دیپلماتیک خود در دوحه، پیامی اعتراض آمیز به فیفا و قطر نسبت به برخورد حامیان عرب با خبرنگاران و تماشاگران اسرائیلی ارسال کرد. کشورها . .

رژيم صهيونيستي همچنين از قطر و فيفا خواست به خبرنگاران آزادي كامل داده و به اسرائيلي ها اجازه سفر ايمن بدهند.

همزمان شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که شورای امنیت ملی این رژیم درباره احتمال صدور هشدار سفر به قطر رایزنی کرده اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

در همین حال، شرکت رادیو و تلویزیون صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواست تا هویت خود را کاملاً مخفی نگه دارند و به زبان عبری صحبت نکنند و از هیچ علامتی که نشان دهنده اسرائیلی بودن آنها باشد استفاده نکنند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از خبرنگاران صهیونیستی خواست از میکروفون هایی استفاده کنند که هیچ علامتی ندارند و آنها را شناسایی نمی کنند.

صهیونیست ها از بیان هویت خود در قطر می ترسند، کما اینکه در چند روز اخیر بارها خبرنگاران صهیونیستی که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی در قطر را داشتند، رویگردان شدند و هیچکس حاضر به مصاحبه با آنها نشد.

اشغالگران صهیونیست فکر می کردند عادی سازی روابط با چندین کشور عربی امنیت و آینده بهتری را برای آنها به ارمغان می آورد، اما جام جهانی 2022 قطر ثابت کرد که مانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهای عربی هستند. کشورهایی که روابط دارند رسما با رژیم اشغالگر کنار نیامده اند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ ترین موضوعات جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید