پیام امام در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات مردم فلسطین بود/مردم کرمان در این راهپیمایی حضور چشمگیری برای عبادت شعائر الهی خواهند داشت.


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835036

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: پیام امام خمینی (ره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین بود و به مبارزات طولانی مدت با سرطان رژیم صهیونیستی قدرت و اصالت بخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علی مرادی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: تعریف آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دن قدس، ابتکار مقدس امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی است. روز قدس پرچم نفی سلطه کافران بر مؤمنان را برافراشت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز قدس نگذاشت موضوع مهم فلسطین در تاریخ گم شود و نور امید را در دل فلسطینیان مظلوم روشن کرد و میلیون ها نفر را آواره و مبارز را مصمم تر کرد. رژیم اشغالگر.

وی گفت: پیام امام خمینی (ره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین بود و به مبارزات طولانی با سرطان رژیم صهیونیستی قوت و اصالت بخشید. روز جهانی قدس پیوند ناگسستنی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و حق صلح مردم فلسطین را برجسته کرد.

این مقام مسئول گفت: روز قدس نشان داد که سازش و خیانت برخی از سران عرب در به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت جنایتکارانه آمریکا از اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب مورد نفرت آزادگان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی تاکید کرد: مردم استان کرمان در این روز خجسته با تجلیل از شهدای والامقام جبهه مقاومت به ویژه شهید حاج کاسم سلیمانی معتقدند تا زمانی که این سرطان ریشه کن نشود، جهانیان خواهند بود. دنیا را پیدا نکن با آرمان های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنید.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی موثر روز قدس. حضور چشمگیری خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید