پیام تسلیت شهردار ایلام، رییس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در پی شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور‌ و هیئت همراه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

به نام خدا

از افراد صالح، آنها صالح هستند و به او وعده خدا نمی دهند.

خبر شهادت عالم موحد، مجتهد برجسته، مجاهد فی سبیل الله، یار و یاور امام و رهبری، آیت الله شهید سید ابراهیم رئیس جمهور افتخاری جمهوری اسلامی ایران ما را در اندوه فرو برد و دل عاشقان و مومنان به نظام و انقلاب و اندوه را غمگین کرد.

گرچه بسیاری از مصائب روحی اجازه نمی دهد که در این مقاله ویژگی های فوق العاده و برجسته این مرد وارسته بیان شود، اما این مرحوم سعید چه در مقام ریاست قوه قضائیه و چه در مقام تولیت آستان قدس رضوی و چه در این سه سال در در مقام ریاست، خداوند همواره در مسیر خدمت به مردم، اوقات خاصی را با محرومان و آشتی‌شدگان سپری می‌کرد و همواره با آنان بود.

دکتر رئیسی همواره خستگی ناپذیر و پرانگیزه بود تا جایی که با ائمه انقلاب و سیاست آنان در میان مردم ظاهر شد و ظهور محبوبیت و خدمت بی دریغ به آنان را سرلوحه کار خود قرار داد.

در دوره کوتاه تصدی ریاست جمهوری وی اتفاقات خوبی در سطح ملی و بین المللی به ویژه سیاست خارجی ایران و عضویت در مجامع بین المللی از جمله عضویت در شانگهای و در منطقه نقش دولت در اقتدار محور مقاومت رخ داد. قابل ستایش بود

رئیس جمهور عزیزمان با شوق خدمت به ملت همواره در سفرهای روستایی به میان مردم می رفت و در مقابل درد و دل آنان می نشست، در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری ((مدظله العالی)) در حین خدمت مردم به مشیت الهی به سوی معبود خود شتافتند و او ثابت کرد که شهادت راه خدمت است.

همچنین در این حادثه شهید وزیر امور خارجه کشورمان دکتر حسین امیرعبدلاخیان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد زیرا در نظام دیپلماسی خدمت کرد و در دیدارها و رایزنی با مقامات خارجی همواره از منافع ملی ایران اسلامی دفاع کرد.

وی چه مدیرکل خاورمیانه و خلیج فارس وزارت امور خارجه و چه سفیر ایران در بحرین و چه اخیراً وزیر امور خارجه ایران همواره بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت اندیشی و مقتدرانه از منافع ملی کشور پاسداری کرد.

خبر بسیار دردناک و تلخی بود که علاوه بر شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه محترم در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب خجت السلام تبریز و شهید مسلم الشهید آل هاشم و همچنین ولایت عزیز شهید دکتر رحمتی از شهدا بودند.

این دو خادم و بزرگوار به ویژه امام جمعه تبریز همیشه بدون دردسر و بدون تشریفات به میان مردم می رفتند و در غم و شادی خود شریک می شدند، اما دست تقدیر، سرنوشت شهادت را برای آنها رقم زد، مانند رئیس جمهور و دیگر یاران عزیز. و قلب سبک و سبکسری خود را به ملکوت عالی رساندند.

بدینوسیله با دلی پر از «حزن» و سینه ای پر از «آه» شهادت مجاهد نستوه یار باوفای امام و رهبر شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عزیزمان و یاران فقید ایشان از جمله: شهید آل هاشم امام جمعه تبریز، شهید امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، وزیر امور خارجه، شهید رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر شهدای عزیزمان از جمله فرماندهان سپاه، خلبانان و خدمه هواپیما که برای همیشه به حیات جاویدان عروج کردند و بزرگواران را برگزیدند. مقام شهادت، وجود مقدس حضرت ولی عصر عرحانه له الفدا، قائم مقام مشروع رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» و ملت شریف ایران بویژه بیت شریف و محترم ایشان. این مصیبت وارده را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان محترم و ملت فهیم ایران آرزوی اجر جزیل خواستند.

البته از آنجایی که رسالت و سیاست رئیس جمهور عزیزمان خدمت رسانی بدون وقفه به مردم بوده و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند، شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام بیش از هر زمان دیگری مصمم به خدمت به مردم هستند. شهروندان و آنها با خیال راحت در این مسیر خطرناک کار خواهند کرد.

«و عاقبت للمتقین»

افشین مظفری شهردار ایلام

مظفر میرزاد رئیس شورای شهر

اعضای شورای اسلامی شهر ایلام


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها