پیام جالب عمانی ها به برانکو

پیام جالب عمانی ها به برانکو

دهمین دوره جام جهانی عرب که بین کشورهای عربی در حال برگزاری است، امسال برای اولین بار زیر نظر فیفا برگزار شد و با نام جام جهانی عرب شکل و شمایل حرفه ای تری به خود گرفت. ضمن اینکه این مسابقات دقیقا یک سال قبل از جام جهانی در قطر برگزار شد و بهترین فرصت برای قطری ها برای میزبانی است. تماشای این مسابقات برای فوتبال دوستان ایرانی خالی از لطف نیست چرا که حریفان مقدماتی جام جهانی ایران و افراد مشهور را درگیر خود می کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرشناس فوتبال ایران روزهای خوبی را با تیم ملی عمان در جام عربی سپری می کند. شاگردان برانکو شب گذشته با سه گل بحرین را شکست دادند و با قطر راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. منذر علوی، ارشد علوی و خالد الهجری سه گل برای عمان به ثمر رساندند.

تیم ملی عمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عرب به مصاف تونس می رود و باید دید عمان با تفکرات برانکو تا کی دوام خواهد آورد. کروات به فوتبال عمان سر و شکل خوبی بخشید و حریف آسانی برای عربستان، ژاپن و استرالیا در گروه سنگین وزن مقدماتی جام جهانی نبود. صفحه اینستاگرام تیم ملی عمان با انتشار عکسی به تمجید از عملکرد ایوانکوویچ پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید