پیام رژیم صهیونیستی به رابرت مالی: لغو تحریم ها علیه ایران اشتباه است

پیام رژیم صهیونیستی به رابرت مالی: لغو تحریم ها علیه ایران اشتباه است

روز جدید: مقامات اسرائیلی به سخنگوی دولت آمریکا درباره ایران اطلاع داده اند که از دیدگاه تل آویو، لغو تحریم ها علیه (مردم) ایران اقدام اشتباهی است.

مقامات اسرائیلی در مصاحبه ای با رابرت مالی، فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران (که به فلسطین اشغالی سفر کرد) گفتند که برداشتن تحریم ها علیه ایران اشتباه است.

این پایگاه مالی عبری که برای مشورت با مقامات اسرائیلی قبل از مذاکرات در وین به فلسطین اشغالی سفر کرده است، قرار است روز دوشنبه با بنی گانز وزیر دفاع اسرائیل و هولت هولت وزیر کشور اسرائیل و همچنین با تعدادی از نظامیان و مقامات عالی رتبه دیدار کند. مقامات اطلاعاتی موساد و وزارت امور خارجه با آنها در مورد از سرگیری مذاکرات با ایران که قرار است در 20 دسامبر در وین آغاز شود، دیدار و گفتگو کنند.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

منابع آگاه به رسانه ها گفتند که اسرائیل به مالی این پیام را خواهد داد که باید از توافق ساده با ایران جلوگیری شود و این جلسات باید به گونه ای برگزار شود که نشان دهد طرح واشنگتن (ب) نیز احتمالاً در مذاکرات شکست خواهد خورد. قدرت وجود دارد.

این گزارش نتیجه گیری می کند که بزرگترین نگرانی اسرائیل این است که ایرانی ها بتوانند آمریکایی ها را مجبور به لغو تحریم ها در ازای توقف غنی سازی اورانیوم کنند، بنابراین مقامات اسرائیلی به مالی توضیح خواهند داد که بازگشت به توافق و لغو تحریم ها یک اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید