پیام ستاره پرسپولیس به سرمربی تیم ملی

پرسپولیس پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان به مقام قهرمانی لیگ رسید و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی این فصل معرفی کرد. نکته قابل توجه پرسپولیس در این فصل گل نخوردن این تیم است و یحیی فصل گذشته نشان داد پاشنه آشیل تیمش را می شناسد و آن را درست کرد.

پرسپولیس در 4 بازی ابتدایی خود حتی یک گل هم دریافت نکرد تا مشخص شود خط دفاعی و دروازه بان این تیم خوب کار کرده است. پس از جذب بازیکنان مختلف پرسپولیس در تابستان، بسیاری بر این باور بودند که علیرضا بیرانوند بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات بوده و حتی در اکثر نظرسنجی ها، بیرانوند این عنوان را کسب کرده است.

علیرضا پس از 2 فصل حضور در فوتبال اروپا به ایران بازگشت تا یک سال قبل از جام جهانی خودش را ثابت کند و بار دیگر دروازه بان شماره یک تیم ملی شود. بیرانوند در 4 بازی ابتدایی لیگ کلین شیت کرد و عملکرد عالی خود را به نمایش گذاشت. نکته جالب در این زمینه این است که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس روحیه و اعتماد به نفس این تیم نیز بالا رفته و این نکته کاملاً مشخص است. بیرانوند با این نمایش های مطمئن در پرسپولیس و گل های نخورده پیام روشنی به دراگان اسکوچیچ دارد.

دروازه بان پرسپولیس با این عملکرد به سرمربی تیم ملی نشان می دهد که در جام جهانی شماره یک خواهد شد و سرمربی کرواسی به سختی به فکر دروازه بانی دیگری برای گلزنی با حضور بیرانوند در دروازه تیم ملی خواهد بود. تیم

دیدگاهتان را بنویسید