پیام شهردار تهران پس از ترور شهید حسن صیاددهی


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840846

در پی ترور حسن صیاد هدی، شهردار تهران با صدور بیانیه ای شهادت این مدافع راستین حرم اهل بیت(ع) را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامی داشت. خانواده صادق شهید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نفر بعدی علیرضا زاکانی شهردار تهران است ترور حسن صیاد هدی یکی از مدافعان حرم اهل بیت(ع) با صدور پیامی تسلیت گفت:


“به نام خدا


از مؤمنان، اهل حق، مؤمن هستند و عهد می بندند، خدا بر آنهاست، پس محبتشان مورد قضاوت قرار می گیرد و از آنها انتظار می رود و ما مبادله می شویم.


شهادت پاسدار سرافراز اسلام و انقلاب و مدافع راستین حرم اهل بیت (ع)، شهید حسن صیاد هدی در پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده محترم شهید پیرغلام حاج حسین فیضی نیز به تمامی دوستان و همکاران این شهید سعید تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


صحنه دردناک حضور مادر و همسر شهید بر پیکر مطهر وی در نخستین لحظات پس از اقدام ناجوانمردانه و تروریستی دشمنان ملت ایران به عنوان زیارتگاهی مصور، دل همه ایرانیان را به آتش کشید.


زندگی و سرنوشت همه فرزندان راستین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، جهاد در راه خدا و غلتیدن در خون او در برابر دشمنان اسلام و ایران است. شهید سرافراز حسن، آقا عزیز و نازنین، نمونه درخشان این سیره و سرنوشت غبطه‌انگیز است که با رفتنش همه ما را غمگین کرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید