پیام متناقض ستاره یحیی به پرسپولیسی ها

پیام متناقض ستاره یحیی به پرسپولیسی ها

سیامک نعمتی در مورد اضافه شدن نامش به لیست مازاد پرسپولیس و در نهایت ماندنش در لیست این تیم گفت: مدتی صحبت نکردم و به همین دلیل در فضای مجازی شایعات زیادی منتشر شد که البته بسیاری از آنها هم دروغ بود. درست نیست. امروز جلسه خیلی خوبی در باشگاه داشتیم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و همه چیز را به خود باشگاه و یحیی گل محمدی سپرده ام. امیدوارم هر تصمیمی که می گیرند برای من، آنها و باشگاه باشد. من تابع تصمیم گل محمدی و باشگاه پرسپولیس هستم.

وی درباره پیشنهاداتش از تیم هایی مثل گل گهر گفت: بهتر است در مورد جزئیات صحبت نکنیم. همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

هافبک پرسپولیس درباره شایعه ممنوعیت حضورش در تمرین دیروز این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد. من به تمرین نرفتم، بنابراین امروز به ورزشگاه آمدم و با هم صحبت کردیم. انشاالله در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید.

نعمتی در مورد اینکه آیا بعد از ماندن در لیست پرسپولیس با گل محمدی صحبت کرده است، توضیح داد: انشالله به زودی حتما صحبت خواهم کرد.

وی درباره اینکه یکی از ستاره های پرسپولیس در سال های اخیر بوده و جدا از بحث فنی و اعتقاد مربی چه اتفاقی افتاده که در این فصل کمتر بازی کرده و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، گفت: فوتبال همین است. و این مشکلات برای هر بازیکنی پیش می آید. امیدوارم همه مشکلات به زودی برطرف شود و در چند روز آینده اتفاق خوبی بیفتد.

هافبک پرسپولیس گفت: خیلی به این فکر نمی کنم که چه اتفاقی برایش بیفتد. فقط امیدوارم بتوانم به تیم برگردم و به خودم و باشگاه کمک کنم و هواداران را خوشحال کنم.

نعمتی با توجه به اینکه سایرین شرایط او را داشتند اما جنگیدند و به قول فوتبالی ها حقشان را گرفتند، پاسخ داد: می جنگیم و باز هم حقمان را می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید