پیام مهم استقلال برای دربی

پیام مهم استقلال برای دربی

در هفته های اخیر و پس از مشخص شدن تاریخ دقیق دربی خارج از خانه بین تیم های استقلال و پرسپولیس، مشخص شد که تیم استقلال از ساعت 17:30 روز سه شنبه 8 آذرماه در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است.

در این زمینه عنوان شد با توجه به شرایط فعلی دیدار دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود تا استقلال در دربی که میزبانش است نتواند از حمایت هواداران خود استفاده کند. . البته استقلال از نظر بلیت فروشی در این دیدار متضرر خواهد شد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر برگزاری ایمن دربی بدون حضور تماشاگران، مدیران باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند و اعلام کردند که اگر دربی بدون تماشاگر برگزار شود، باید برای میزبان دوم نیز همین شرایط رعایت شود. پا در پای دوم

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال توضیح داد همانطور که باشگاه استقلال در بازی اول تحت هر شرایطی از حمایت هواداران خود در بازی دوم محروم خواهد شد حتی در صورت امکان حضور تماشاگران، استقلال نیز در شرایط دربی بازی خواهد کرد. .

هیچ هزینه ای ندارد. با توجه به نزدیک بودن نتایج تیم های استقلال و پرسپولیس در بالای جدول، دیدار این دو تیم در هفته دوازدهم به عنوان برنده این دیدار به یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل تبدیل شده است. به احتمال زیاد قهرمان نیم فصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید