پیام وضعیت قرمز در محدوده کرج / محدودیت کرونا اعلام شد

پیام وضعیت قرمز در محدوده کرج / محدودیت کرونا اعلام شد

روز جدید : کلانشهر کرج امروز در نقشه وضعیت تاج گذاری وزارت بهداشت از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داد. بر همین اساس فرمانده قرارگاه مدیریت تاج در شهرستان کرج از آمادگی کادر درمانی در بیمارستان ها خبر داد و از اعمال محدودیت های جدید خبر داد.

غفور قاسم پور شنبه شب از محدودیت‌های جدید کرونا در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: ششمین پیک کرونا با شیوع بیماری امیکرون در حال گسترش است و مردم باید از اپیدمی‌های بهداشتی پیشگیری کرده و دوز سوم واکسن را برای پیشگیری از این همه‌گیری تزریق کنند. این جدی است زیرا تعداد مراجعات سرپایی به مراکز درمانی و بیمارستان ها بسیار زیاد و خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، شیوع این بیماری در دو هفته آینده گسترده تر خواهد شد. و تعطیلی رسمی وجود ندارد، اما باید محدودیت هایی با کنترل های شدیدتر اعمال شود، مانند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در جوامع و دوره ها از جمله هشدارهای بهداشتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کرج افزود: برای کاهش پیامدهای شیوع بیماری عروق کرونر قلب در روز یکشنبه محدودیت های جدیدی در مراکز خدماتی، آموزشی و ورزشی این کلانشهر اعمال می شود.

کاسم پور برگزاری کلاس های غیر حضوری و نیمه حضوری را یکی از تصمیمات امروز ستاد استانی عنوان کرد و گفت: محدودیت ها با توجه به وضعیت شهرستان ها اعمال می شود.

معاون استاندار گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا محدودیت هایی برای فعالیت های ورزشی اعمال می شود.

کاسم پور گفت: فعالیت رستوران ها و مراکز خدماتی در سطح شهر نیز باید در فضای باز باشد و روش های بهداشتی به طور جدی اعمال شود.

معاون استاندار تاکید کرد: شهروندان باید ترافیک و معابر بین شهری را کاهش دهند تا شاهد تعطیلات ملی نوروز نباشیم.

وی افزود: تمامی محدودیت های جدید مطابق با شرایط پس از تایید ستاد استان اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید