پیام ویژه استقلال به یک ستاره خارجی

پیام ویژه استقلال به یک ستاره خارجی

فصل در حالی به پایان رسید که تمامی خارجی های استقلالی بلافاصله پس از آخرین دربی جام حذفی و ناکامی استقلال مقابل پرسپولیس در آخرین گام برای رسیدن به جام قهرمانان این دوره از مسابقات، تهران را ترک کردند و به کشورشان بازگشتند.

آنها این روزها مشغول گذراندن تعطیلات خود هستند و البته انتظار دارند با استقلال کاملاً تسویه حساب کنند. یکی از این افراد رافائل سیلوا است. مدافع برزیلی استقلال که در اسفند 1400 توسط فرهاد مجیدی به استقلال آورده شد و آنقدر خوب بود که ریکاردو ساپینتو او را حفظ کرد. حالا برخی مسئولان باشگاه به رافائل پیام داده و تاکید کرده اند که اصلا به جدایی فکر نکند چون با استقلال قرارداد دارد و باشگاه نمی خواهد او را از دست بدهد. آنها به مدافع برزیلی تیمشان گفتند هوشیار باشد تا در دهه اول تیرماه بلیط برگشت به تهران را برای او ایمیل کنند و او را برای شرکت در دور جدید به ایران بیاورند.

نمایندگان استقلال مدعی هستند رافائل سیلوا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و به همین دلیل حتی اگر بخواهد از این تیم جدا شود باید رضایت نامه رسمی استقلال را بگیرد در غیر این صورت به دلیل عدم صدور رضایتنامه او اجازه جدایی نخواهد داشت. توافق.

دیدگاهتان را بنویسید