پیام ویژه کارلوس کی روش: بدخواهی نیست

پیام ویژه کارلوس کی روش: بدخواهی نیست

دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمد نبی نایب رئیس اول فدراسیون و منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شد. پیش از ظهر امروز در ستاد ملی فوتبال . کی روش ابتدا به نکات زیر اشاره کرد:

خیلی خوشحالم که دعوتم کردی من و آقای تاج سابقه ای در درک ماموریت هایمان از نظر سنی داریم. من برگشتم و در ایران هستم فقط به این دلیل که می خواهم خاطره خوبی برای مردم به جای بگذارم.

*چالش را دوست دارم تا زمانی که با موفقیت تیم ملی تمام شود. از هیچکس کینه ای ندارم و از اینکه با مهدی تاج در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران صحبت کردم و پذیرفتم بسیار تشکر می کنم. در واقع رئیس فدراسیون فوتبال با دعوت از من عظمت و خدمت خود را به فوتبال کشورش نشان داد.

*با اعتماد رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه وظایف من بسیار سنگین تر است. من تجربه کافی دارم و لازم نیست با رسانه ها دعوا کنیم، باید آنقدر خوب کار کنیم که همه از ما محافظت کنند.

*در مسابقات جهانی در گروهی هستیم که علاوه بر رسانه های داخلی، بسیاری از رسانه های خارجی نیز به ما توجه دارند. بنابراین نظم و انضباط در این زمینه بسیار مهم است. از نظر فوتبالی در گروه خاصی قرار داریم و از نظر سیاسی اجتماعی هم می دانم که فدراسیون فوتبال از من چه انتظاری دارد. در مورد اینکه گفتند کی روش به فدراسیون فوتبال دستور می دهد باید بگویم که توافقی بین من و رئیس وجود دارد و اینطور نیست.

* پس از صحبت با مسئولان فدراسیون، تحقیق کردم و کل لیگ فوتبال ایران و بازیکنان را زیر نظر گرفتم. حالا آمده ام تا همه را از نزدیک ببینم، بازی روسیه را هم مرور می کنیم و بعد از برنامه ریزی دقیق نظراتم را در مورد راه جام جهانی قطر می گویم.

در پایان این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از انتخابی که انجام دادیم بسیار خوشحالم و امیدوارم دست به دست هم دهیم تا مردم را خوشحال کنیم.ما تجربه جهانی رفتن را داریم. دو بار جام حذفی و این سومین بار است که با کی روش به جام جهانی می رویم. امیدواریم با بهره مندی از تجربه قبلی به نتایج خوبی برسیم. مسیر جام جهانی قطر و پیشرفت آن هدف اصلی فدراسیون فوتبال است. از هیئت مدیره برای حمایت از ما در این تصمیم خوب تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید