پیراهن تیم برای برخی از بازیکنان من خیلی بزرگ است. نساجی یا جای من است یا جای آنها!

ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922093

من هیچ کس را برای این از دست دادن سرزنش نمی کنم و من مقصر اصلی هستم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تمام مشکلات مربوط به این شکست بر دوش من است. من هرگز کسی را برای باخت سرزنش نمی کنم و اکنون مقصر اصلی هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری پس از شکست 5 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا این برد را به تیم خوب پرسپولیس تبریک می گویم با توجه به داشته هایی که داشتیم و استراتژی. که به این نتیجه رسیدیم که بازی خوبی است. خدا نکنه اشتباه کنم احساس می کنم منصوری پشت صحنه گل اول بود و پاس گل را نگرفت و به همین دلیل باید گفت که پرسپولیس را پنالتی کرد. باید فیلم مسابقه را ببینم اما احساسم این است که وحید امیری جلوتر بود. باخت ما بر اساس گل خورده نبود. بازی را مساوی کردیم و خودمان گل دوم را به آنها زدیم.

وی ادامه داد: بازی را بد باختیم. ما تغییراتی در تیم ایجاد کردیم اما فایده ای نداشت. باخت بدی بود هرچند که نباید از قابلیت های پرسپولیس هم غافل شد. من خودم 3 سال اینجا کار کردم و می دانم که تیم توانمند است و ترکیب بسیار خوبی دارد. گل محمدی خیلی کار می کند، اما از آنجایی که استراتژی من اصلا تدافعی نیست، شرایط به این شکل پیش رفت. انتقادات زیادی به من وارد می شود، اما دوست دارم فلسفه خودم و تیمم را برای بازی فوتبال داشته باشم. چند نفر در تیم ما امروز خوب نبودند، چه من و چه آنها. آن که باید سرش را برای بافتنی بدهد.

وی با بیان اینکه فکر می کنم پیراهن نساجی برای برخی از بازیکنانم خیلی بزرگ است، افزود: سعی می کنم سریع تیم را بازسازی کنم اما با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم، تا اینجای کار خوب عمل کرده ایم. من کسی نیستم که برای قعر جدول بجنگم و همیشه به آینده و بالای جدول نگاه می کنم. من همیشه به شاگردانم می گویم که ذهنیت برنده داشته باشند و زمان می برد. عده ای هنوز به دنبال این هستند که تیم سقوط کند و فقط در لیگ برتر بماند که اتفاق بزرگی است اما من اینطور فکر نمی کنم. تیم من باید تمرکز داشته باشد و منتظر صعود به بالای جدول باشد. این باخت را به پرسپولیس تبریک می گویم و از هوادارانمان عذرخواهی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: من فوتبال فوروارد را دوست دارم. ممکن است برخی بگویند این شلخته و بی ادبانه است، اما من اینطور فکر نمی کنم. هر جا که هستم دوست دارم تیمم اینگونه بازی کند. افرادی که بازی ما را تماشا می کنند باید سرگرم شوند. بازی هفته گذشته ما مقابل تراکتورسازی را ببینید و سپس آن را با امروز مقایسه کنید. وقتی می گویم ذهن تعیین کننده است، منظورم همین است. درست است که در خانه نتایج بهتری گرفته ایم اما ذهنیت من این است که خارج از خانه مدل متفاوتی نداشته باشم. استراتژی من همیشه حرکت رو به جلو است.

مطهری تصریح کرد: بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند می دانند که تحت فشار هستند و همیشه باید پیروز شوند. بازیکنان من هم باید احساس کنند که در تیم بزرگی بازی می کنند. نساجی یکی از 5 تیم برتر ایران است و بازیکنانش باید روحیه ای داشته باشند که همیشه بجنگند و پیروز شوند. نوسانات ربطی به ذهن ندارند. ما باید خودمان را از هر نظر تقویت کنیم. تمام مشکلات مربوط به این شکست بر دوش من است. من هرگز کسی را برای باخت سرزنش نمی کنم و اکنون مقصر اصلی هستم. تا جایی که بتوانم تیم را درست می کنم و کار را به جلو ادامه می دهم.

وی افزود: بعد از بازی استقلال به من گفتند هفته های بعد را نمی بینم اما اینطور نشد. الان هم شرایط به همین منوال است. تیم من باید بالا باشد زیرا اگر تیم من در انتهای جدول باشد احساس بدی خواهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید