پیراهن رونالدو در عربستان ناپدید شد!

النصر هرگز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده است، آنها حتی موفق ترین باشگاه ریاض نیستند، اما با آوردن کریستیانو رونالدو همه را در عربستان و خارج از کشور منحرف کردند و شور و شیدایی بی نظیری را در شهر ایجاد کردند.

ورود ستاره پرتغالی باشگاه النصر را متحول کرد. در حالی که همه منتظر اولین بازی او هستند، فروشگاه تیم و شهر ورزشی دستخوش تغییرات اساسی شده اند. مدیر فروشگاه النصر توضیح می دهد: «چند روز دیوانه کننده ای بود. مردم تمام مغازه را پر کردند و جلوی مغازه صف کشیدند. مجبور شدیم با حراست باشگاه تماس بگیریم تا به ما کمک کند تا مسائل را درست کنیم. در روزهای اول پس از امضای قرارداد، نمی‌توانستم به کار خود ادامه دهم و تمام محصولات و پیراهن‌های شماره هفت ما رو به اتمام بود و مجبور شدیم محصولات را درخواست کنیم.»

هرکس وارد فروشگاه می شود برای خرید پیراهن رونالدو می آید. از پیراهن های تیم اول خبری نیست و فقط آدمک ها در مغازه مانده اند.

شهر ورزشی نیز شبانه روز خود را برای تمرین مهاجم پرتغالی آماده می کند. همه چیز باید در درون رونالدو باشد. در حالی که تنها سه رسانه در نشست خبری مربیان و بازیکنان شرکت داشتند، اکنون بیش از 30 رسانه از سراسر عربستان و بسیاری از کشورهای خارجی در این کنفرانس ها حضور دارند. و به یاد داشته باشیم که او هنوز اولین بازی خود را انجام نداده است.

تجهیزات جدید اتاق های کاملا بازسازی شده… همه چیز در نصر در حال تغییر است. اعضای ارتباطی و سازمانی باشگاه از فرصت بزرگی که دارند آگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید