پیرمرد ترکمن به سختی های چترباز/تراکتور شدن زنوزی عادت نداشت


ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914074

استعفای ناگهانی سرمربی پیشکسوت تراکتورسازی بار دیگر این تیم را در هاله ای از ابهام قرار داد و دستان علاقه مندان را به گل نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، برخلاف کاری که باشگاه تراکتورسازی با قربان بردیف برای همکاری 3-5 ساله به توافق رسید و قول تبدیل شدن به یک نیروی بلامنازع در آسیا را داد! پیرمرد روس با این اعلام یک سرمربی کهنه کار از سمت خود استعفا داد، خیلی زود از چرخ تراکتور پیاده شد و حتی برف تبریز را ندید!

بردیف در حالی که قرمزها در اردوی نیم فصل در ترکیه حضور داشتند به تراکتور پیشنهاد داد و پس از دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه سوچی روسیه، سرمربی ترکمنستان اراده خود را از دست داد و درخواست خود را برای جدایی رسمی به مدیران تراکتور ارسال کرد. موقعیتی که در آن تیم هستید را ترک کنید.

در واقع بردیف که نتایج چندان خوبی با تراکتور به دست نیاورد و امید به ادامه حضورش فقط ایجاد ساختار و ثبات و پایان دادن به تغییرات بی پایان بود، رفتاری خارج از اصول اخلاقی و حرفه ای فوتبال از خود نشان داد. از تعهدش به باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

به گفته ایوب بهتایی سرپرست مدیرعامل تراکتورسازی باشگاه، قرار بود این تصمیم روز گذشته در جلسه هیات مدیره این باشگاه مطرح شود اما تاکنون خبری از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی نشده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز به دلیل بلاتکلیفی در ستاد فنی تیمشان در دسترس نیستند و پاسخگو نیستند و تلاش خبرنگار ما برای پیگیری آخرین وضعیت روی نیمکت این تیم برای کسب اطلاعات موثق بی نتیجه مانده است.

در حال حاضر اگرچه جدایی قربان بردف از تراکتورسازی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما گمانه زنی های زیادی در مورد بازگشت ارطغرول ساگام یا ساکت الهامی به این تیم شنیده می شود، در این میان زمزمه هایی مبنی بر حضور احتمالی دراگان اسکوچیچ، بازیکن این تیم به گوش می رسد. سرمربی سابق تیم ملی نیز ذکر شده است.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید نیمکت همیشه لغزنده و متزلزل تراکتورسازی که در دوران زنوزی رکورد بی ثباتی در فوتبال داخلی را شکست، در نهایت به پایان دوران کاری بردیف می رسد و کدام مربی جایگزین این سرمربی می شود. بقیه مسابقات آیا فوتبال کشور در فصل جاری خواهد بود؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید