پیروان به برنامه ریزی انطباق در جلسه هماهنگی اعتراض دارند

ساعت: 23:50
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785427

جلسه هماهنگی دیدار تیم های پرسپولیس و رفسنجان کپر برگزار شد و در این جلسه افشین پیروانی از اعتراض پرسپولیس به نوع برنامه ریزی بدون توجه به شرایط حضور بازیکنان پرسپولیس در برنامه فشرده تیم ملی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس، جلسه هماهنگی مدیران برای دیدارهای پرسپولیس و مسرفسنجان از رقابت های لیگ برتر تهران در محل هتل ریاست هیلان رفسبونجان و مسئولان این دیدار را حسین زرگر نماینده سازمان لیگ فوتبال و ناظر بازی بر عهده داشت.

در این جلسه محمودزاده به عنوان نماینده ویژه فدراسیون و حیدر شکور به عنوان ناظر قضایی نیز حضور داشتند.

در این دیدار افشین پیروانی به نمایندگی از اعضای تیم ابتدا از استقبال مردم رفسنجان از کاروان سرخپوشان و عدم امکان حضور اعضای تیم در کنار هواداران به دلیل شرایط کرونا تشکر کرد. معذرت می خواهم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به شدت به نحوه برگزاری مسابقات در این هفته اعتراض دارد.

وی گفت: این مشکل وجود دارد که برنامه بازی پرسپولیس با سه ملی پوش شبیه برنامه بازی تیم هایی است که در برنامه های تیم ملی شرکت نمی کنند یا حداقل مثل پرسپولیس با مشکل مواجه نشده اند. “

پیگیر اضافه کرد: تیم ملی پرسپولیس در 8 روز سه دیدار و چندین سفر به اردن، تهران و رفسنجانی دارد. عملا هیچ راهی برای ریکاوری برای این مسابقه وجود نداشت. ما در مورد فرصت ها و امتیازات ویژه صحبت نمی کنیم، اما واقعاً انتظار و امیدواریم که برنامه ریزی مسابقات در چنین شرایطی شرایط عادلانه تری را ایجاد کند تا اگر مشکل قطع شدن تمرینات به دلیل عدم حضور تیم ملی قابل حل نباشد. با جبران، حداقل بازیکنان فرصتی برای بهبودی خواهند داشت. این امر همچنین برای محافظت از بازیکنان در مسابقات آتی تیم ملی و جلوگیری از آسیب دیدگی مهم است. امیدواریم در آینده سازمان لیگ چنین عناصری را در برنامه ریزی مسابقات لیگ و بازی های پرسپولیس لحاظ کند و البته برای این بازی پرسپولیس از این بابت متحمل ضرر شده است.

در این دیدار اما بحث پیراهن پرسپولیس هم مهم بود.

در این دیدار کپر رفسنجان با پیراهن نارنجی آستین و شورت و جوراب مشکی به میدان رفت و به همین دلیل به دلیل حق انتخاب اول برای تیم میزبان، امکان استفاده پرسپولیس از ست اول و دوم وجود نداشت. بر این اساس تصمیم بر این شد که سفیدپوشان از ست سوم خود در رنگ خاکستری استفاده کنند که در سال های اخیر چندین بار از آن استفاده کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید