پیروان فتنه دیروز امروز بلندگوی داعش شدند/ مدرسه شهدا حافظ حرم مکتب عاشورا


ساعت: 19:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889667

حسن حمزه گفت: متاسفانه برخی از مارهای فتنه 88 پس از مدتی توقیف از خواب زمستانی بیدار شده و سخنگوی داعش شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ در روزهای گذشته بیانیه ای منتسب به یکی از سران فتنه 88 در فضای مجازی منتشر شد که در آن در این متن نفرت انگیز به سران و فرماندهان جمهوری اسلامی ایران توهین شد که واکنش هواداران فتنه 88 را در پی داشت. رژیم و انقلاب

در همین راستا حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه در گفتگو با خبرنگار مرآت و در پی محکومیت این اظهارات مضحک علیه سرداران دلاور و غیور ایران زمین از جمله شهید حمدانی و مدافعان. حرم گفت: متأسفانه برخی افعی های فتنه 88 بعد از دوران حصر به نظر می رسد از خواب زمستانی بیدار شده و به بلندگوی داعش تبدیل شده اند.

این پدر شهید مدافع حرم در ادامه افزود: مقاومت و حراست دو واژه ای هستند که مکمل یکدیگرند اما البته مقاومت مفهوم کلی تری است که مفهوم حفاظت را در بر می گیرد و سالته نقش خوبی را ایفا کرد.

به گفته این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، فردی که در جبهه مقاومت قرار می گیرد باید آرمان ها و ویژگی های انقلابی و ایمان به غیب داشته باشد و به سمت ولایت و ولایت مداری داشته باشد و توطئه های دشمن را خنثی کند. .

این پدر شهید مدافع حرم از دست دادن اراده و تفرقه را بزرگترین آسیب در جبهه مقاومت می داند و می گوید: باید با جهاد تبیین در این مسیر گام برداریم و در این مسیر مراقب سازش با دشمن باشیم. و شکست دادن اراده در این جبهه اجازه دهید ما دچار تفرقه نشویم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اجر و ثواب مضاعف شهدای مدافع حرم نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس گفت: این شهدا به این دلیل کشته شدند که در راه اهل بیت(ع) جنگیدند و بودند. در غربت کشته شدند و اگر نرفته بودند دشمن امروز بود، کرمانشاه و همدان پیشروی کرده بودند، اجر چندبرابر دارند.

پدر شهید حمزه خاطرنشان کرد: در جنگ با داعش تمام جبهه حق در مقابل جبهه کفر ایستادند و نیروهای رزمنده توسط گروه‌های مسلمان و شیعه در سراسر جهان و بر اساس تصور خود غربی‌ها به سوریه و عراق اعزام شدند. هدف نهایی آنها ورود به ایران بود که به یاری الهی و بر خلاف محاسبات دنیوی خود به زانو در آمدند.

پدر شهید محمد حسین حمزه بیان کرد: شناختی که مردم از مسیر و هدف شهدای مدافع حرم دارند نیز مرهون رحمت خود شهداست و همه دنیا وقتی خون پاک شهید را دیدند. حاج قاسم سلیمانی بر زمین ریخت، فورانی ایجاد کرد که دشمنان کرد را مات و مبهوت کرد و امروز هواداران شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: وقتی افراد گمراه همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا به شهدای مدافع حرم و شهید حاج حسین همدانی توهین می کنند، می توان فهمید که هدف آنها تعرض به اصل اسلام و اصل است. تخریب قیام عاشورا، اما این خیال باطلی است که بیش از 1400 سال است که خادمان بیگانه به این مدرسه حمله کردند، اما در این مکتب وقفه ای رخ نداد.

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس نقش ابزار رسانه ای را در جنگ ادراکی امروز بسیار موثر می داند و بیان می کند: باید تلاش کنیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و اجازه ندهیم دشمن در این فضا موج سواری کند و از آن بهره برداری کند. سود.

وی همچنین با اشاره به ترور سلمان رشدی گفت: حمله به این مرتد در 35 سال گذشته به دستور امام بوده است و ابزار رسانه ای این قدرت را دارد که امروز یک جوان دستور امام را اجرا کند.

وی گوش دادن به فرمان ولی شرعی و تحلیل موقعیت را وظیفه جوانان امروز دانست و ابراز داشت: جوانان باید همیشه یاد بگیرند که مانند یک سرباز از رهبری اطاعت کنند تا به عنوان ابا فضل العباس به پیروزی برسند. توسط ولی قانونی و امام عصر حاضر شد. او به جای جنگیدن، به وظیفه رساندن آب بسنده کرد.

به تعبیر این پدر شهید مدافع حرم، همه شهدا دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از سایر انسان ها جدا می کند، مانند ولایت مداری، مسئولیت پذیری و ایمان و اعتقاد راسخ و علاوه بر آن شهید حمزه دارای ویژگی فردی ممتازی است، از جمله. به عنوان اخلاص در عمل ترک زندگی دنیوی و رعایت ارزشهای فردی و اجتماعی.

وی همچنین در تشریح خاطرات خود از این شهید گفت: هیچ وقت از من پیشی نمی گرفت و حتی در هنگام نماز هم در صف جلوی من نمی ایستاد و از هر فرصتی برای بوسیدن دست من و مادرش استفاده می کرد.

لازم به ذکر است شهید پاسدار محمد حسین حمزه در سوریه در جریان نبرد با داعش به شهادت رسید و سه فرزند از آن زنده ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید