پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در جهان تغییر داد


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913529

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در جهان تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و فروپاشی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران گفت: نظام نوین جهانی در حال شکل گیری است. قدرت از غرب به شرق جهان در حال انتقال است.

وی افزود: قدرت علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی غرب در حال حرکت به سمت شرق است و ایران عزیز در قلب آسیا پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی با گفتمان متمدن و جذاب است. و با عبور از مرحله دولت سازی و جامعه پذیری و رسیدن به مرحله تمدن.

رئیس سازمان بسیج مصطفین تصریح کرد: بعد از رنسانس که شاهد ایجاد مکاتب کاذب غربی و ایجاد طلسم های کاذب برای ملت های جهان بودیم، بیش از سه قرن و با سوار شدن بر اقتصاد توانستند دنیا را فریب دهند. قدرت ناشی از دزدی و غارت ملت های تحت سلطه، نظام های مورد نظر خود را در جهان ایجاد کردند و مردم کشورها را تحت سلطه، ظلم، استعمار و استثمار خود قرار دادند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز فروپاشی این جریان بود. پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در جهان تغییر داد. امام و ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز گفت: امروز نظام سلطه به رهبری آمریکا با قدرت نظامی بالا و قدرت اقتصادی قابل توجهی که دارد، توانایی اعمال اقتدار در مناطق خارج از آمریکا را ندارد. به همین دلیل، ایالات متحده در راه سقوط و زوال است.

در غرب گفتمانی برای عرضه بشریت وجود ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گفتمان لیبرال دموکراسی به عنوان آخرین گفتمان تمدن غرب جذابیت خود را برای ملت های جهان از دست داده است، گفت: امروز در غرب گفتمانی برای عرضه انسانیت وجود ندارد. دست، با پیروزی انقلاب، گفتمان با پرچم ملت بزرگ ایران است.» در سراسر جهان منتشر شد.

وی تاکید کرد: فتنه ای که این روزها توسط سیا و موساد مدیریت می شود و با استفاده از همه ظرفیت های دنیا و با استفاده از سازمان های جاسوسی متمرکز بر ناآرامی های مناطق غرب کشور می خواستند راه این گفتمان و تصور را ببندند. آنها فکر می کردند که با تلاش های جاسوسی مذبوحانه موفق می شوند راه یک ملت بزرگ را متوقف کنند. فرزندان اسلام با دست خالی و بدون سلاح با این توطئه روبرو شدند و این توطئه شکست خورد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حاکم است و امروز ملت بسیجی داریم. بسیجیان پرچمدار تفکر بسیجی در میان ملت ایران و حاملان ارزش های انقلاب اسلامی هستند. دنیا باید بداند که با بسیج مردمی و تشکیل جبهه مقاومت و در گام دوم انقلاب شاهد خلق پیروزی انقلاب و سقوط رژیم ننگین کودک کشی خواهیم بود. اسرائيل.

دیدگاهتان را بنویسید