پیروزی تیم ملی فوتبال مایه همبستگی و اتحاد ملی شد


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914105

رئیس جمهور گفت: پیروزی تیم فوتبال کشورمان در رقابت با ولز باعث خوشحالی ایرانی ها و باعث همدلی مردم و اتحاد ملی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار عصر امروز یکشنبه ششم آذرماه، هیئت دولت با اشاره به نگاه مشترک و هماهنگ سران قوا در حوزه «ایجاد سرمایه های دولتی» موظف شد. وزارت اقتصاد و دارایی نسبت به جبران تاخیرها اقدام کنند و در این زمینه با همکاری همه نهادها و سازمان ها مشکل را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از پیروزی تیم ملی کشورمان در رقابت با تیم ولز در جام جهانی قطر ابراز خرسندی کرد و از زحمات کارکنان وزارت ورزش، فوتبال تشکر کرد. فدراسیون و غیره و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به این پیروزی ارزشمند گفت: این موفقیت باعث خوشحالی ایرانیان و برانگیختن همدلی و اتحاد ملی مردم شد. امیدواریم تیم ملی کشورمان در مسابقات بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.

رئیس جمهور با اشاره به سفر صبح امروز خود به بندر جاسک و بازدید از منطقه دوم دریایی استان از تلاش ها و تلاش های تفنگداران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در توسعه این منطقه و اینکه این منطقه یک منطقه است قدردانی کرد. محصول روحیه و تفکر جهادی و بسیج فرماندهان و پرسنل در این عرصه بود و قدرت را می شناخت.

تلاش مضاعف سازمان برنامه و بودجه در تهیه لایحه برنامه هفتم ساختاری و تقدیم آن به دولت از دیگر نکات برجسته رئیس جمهور در جلسه امروز شورای دولت بود که وزرا و کارمندان را مکلف کرد. کلیه نهادها برای برنامه ریزی و بودجه ریزی در این زمینه با سازمان همکاری کنند.

آیت الله رئیسی بار دیگر هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تفکر بسیجی در تمامی ارکان مدیریتی کشور به ویژه نهادهای دولتی ظهور کند.

دیدگاهتان را بنویسید