پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل جوانان بلغارستان


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883256

تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین دیدار تدارکاتی با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی زیر 20 سال بلغارستان را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند و در مسیر آمادگی برای این رقابت ها، تاکنون 7 اردو برگزار کرده است. یکی از آنها، همراه با چندین جلسه تدارکاتی، کاملاً در صربستان.

این تیم برای آمادگی بیشتر از 30 تیرماه اردوی تدارکاتی و برون مرزی خود را در بلغارستان آغاز کرد و در حین تمرین سه بازی دوستانه با تیم ملی زیر 20 سال بلغارستان دارد که اولین بازی دوستانه این دو تیم با تیم ملی انجام شد. والیبال بانوان ایران با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

شاگردان کمپدلی اگرچه پس از 5 تمرین فشرده در این دیدار شرکت کردند اما با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 16 حریف را شکست دادند.

مائده برهانی در ست سوم از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت جزئی شد و فردا وضعیت این رقیب بررسی می شود.

مائده برهانی، شبنم علیخانی، الهه پورصالح، مهسا کدا، ریحانه کریمی، پوران زارع و محدث مشتاقی در این دیدار تدارکاتی بازیکنان تیم ملی کشورمان بودند.

این تیم همچنین دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر 20 سال بلغارستان در روزهای جمعه 24 تیرماه از ساعت 15 و شنبه 25 تیرماه ساعت 16 خواهد داشت.

سیدیکا اسلامی (سرپرست)، الساندرا کامدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم والیبال بانوان در این اردو هستند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید