پیروزی سخت و آسان پیکانی های باشگاه های والیبال آسیا تیم دوم را شکست داد/ فانرام، بهترین گلزن


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839375

پیکان با شکست نماینده تایلند به سومین پیروزی متوالی در مرحله گروهی باشگاه های آسیا دست یافت و به عنوان سرگروه گروه اول این رقابت ها به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز سوم و پایانی مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز (دوشنبه 26 اردیبهشت) با برگزاری 4 دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری می شود.

در سومین دیدار که از ساعت 16 آغاز شد، تیم های پیکان و ناخون راچاسیما به مصاف هم رفتند که پیکان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

آرمین افشین فر، آرمین تشکری، محمد طاهر وادی، پوریا یلی، علی شفیعی و پوریا فیاضی بازیکنان پیکان بودند که به گفته پیمان اکبری برای استراحت در ترکیب اصلی در زمین حضور داشتند.

راتچاسیما ناخون در ست دوم 25 بر 23 پیروز شد اما در ست های اول، سوم و چهارم معتبرترین باشگاه های این رقابت ها با نتایج 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 13 شکست خورد.

شاگردان پیکان با کسب سومین پیروزی متوالی خود با کسب 9 امتیاز در پایان مرحله گروهی به مصاف اربیل رفتند تا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها که چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود، به مصاف تیم اربیل بروند.

داور اول را فهد اسماعیل از کترابه و داور دوم را آکموتو ایدوس از قزاقستان بر عهده داشتند.

از جمله تماشاگران این دیدار بازیکنان تیم جوانان بودند که در کمپ تمرین می کنند.

تیم مقاومت شهداب قهرمان لیگ برتر ایران در سال 1400 در آخرین دیدار از سومین روز بیست و دومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا به مصاف تاراز قزاقستان می رود.


* پانهارم بهترین گلزن این دیدار بود

آنوراک فنرام در سومین روز از مسابقات باشگاهی مردان آسیا در دیدار پیکان با راچاسیما نیل از تایلند عنوان موفق ترین بازیکن را به دست آورد.

انوراک فیاضی با 18 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و در تیم پیکان پوریا فیاضی با 17 امتیاز بهترین بازیکن این مسابقه شد.

شاگردان پیکان در مجموع 97 امتیاز در ست های این دیدار به دست آوردند که 54 امتیاز در حمله، 6 امتیاز در دفاع، 3 امتیاز سرویس و 34 امتیاز از خطاهای تایلندی ها است.

تیم راچاسیما ناخون نیز در این دیدار در مجموع 79 امتیاز کسب کرد که شامل 44 امتیاز حمله، 5 دفاع، 2 امتیاز سرویس و 28 امتیاز خطای بازیکن پیکان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید