پیروزی مقابل تیم ملی آمریکا ممکن است/ 4-4-2 بهترین ترکیب مقابل تیم ملی آمریکاست

وی با بیان اینکه ترکیب ایران برای بازی با ولز تغییر کرده است، گفت: شاید کی روش نمی خواست در این دیدار قدرت تیم ملی را به نمایش بگذارد.

داور بین المللی فوتبال تصریح کرد: تیم ملی انگلیس هم روی کاغذ و هم در بازی از ما قدرتمندتر بود و انتظار خاصی از تیم ملی مقابل انگلیس نداشتیم اما این نتیجه هم قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه بازی ای که از تیم ملی ایران انتظار می رفت مقابل تیم ملی ولز به نمایش گذاشت و نتیجه خوبی کسب کرد، اظهار داشت: در بازی تیم ملی مقابل ولز با تعویض های انجام شده، سرعت و قدرت تیم ملی افزایش یافت. تیم ملی ولز در پایان بازی کم آورد و از نظر بدنی ضعیف شد.

اسفخانیان با بیان اینکه از نظر سیاسی و ورزشی در نقطه مقابل تیم ملی آمریکا قرار داریم، ادامه داد: امیدواریم تیم ملی ایران همانند بازی مقابل آمریکا مقابل ولز بازی کند و شایستگی خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران روحیه بسیار بالایی دارد و پیروزی برای ملی پوشان ملموس است، تصریح کرد: اگر تیم ملی به داشته های خود تکیه کند و اعتماد به نفسی که باید داشته باشد می تواند موفق شود.

داور بین المللی فوتبال با بیان اینکه در گذشته مقابل تیم ملی آمریکا بازی کرده ایم و تیم ملی آمریکا را شکست داده ایم، گفت: پیروزی مقابل تیم ملی آمریکا دور از انتظار نیست اما تیم ملی باید هوشمندانه بازی کند. چون ایالات متحده بازی های خوبی انجام داد و نشان داد که حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تیم ملی ایران شروع خوبی داشته باشد و انتظارات ملت ایران را نشان دهد، تصریح کرد: بهترین ترکیب در بازی با آمریکا همان ترکیبی است که در بازی با ولز حضور داشت.

اصفهانیان با بیان اینکه خط دفاعی تیم ملی ایران در سایر ترکیب ها مشکل دارد، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران با آرایش 4-4-2 می تواند نتیجه بهتری کسب کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در اولین بازی خود از ولز قدرتمندتر بود و به این موضوع اطمینان دارم و تیم ملی آمریکا مقابل انگلیس بازی قوی داشت، افزود: سرعت بازی آمریکا بالاست. امیدوارم تیم ملی بتواند سرعت بازی خود را کنترل کند و نتیجه خوبی بگیرد.”

دیدگاهتان را بنویسید