پیروزی مقابل هند اصلا برایم جالب نبود/ هندبالیست های ایران باید تمرکز بیشتری داشته باشند

ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801990

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم من باید در مسابقات آتی هندبال قهرمانی آسیا همان روندی را در قالب فلسفه تاکتیکی مورد نظر من داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مانوئل مونتایا فرناندز پس از پیروزی مقابل هند در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: اول از همه هدف اولیه تیم این بود که می خواستیم مثل دیروز با اختلاف زیادی برنده شویم اما تفاوت این دیدار با دیروز این بود که آنها برد.” و من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

وی افزود: بازیکنانم در این دیدار تمرکز لازم را نداشتند و من به عنوان سرمربی از بازی امروز مقابل هند کار بیشتری از بازیکنانم می خواهم. این پیروزی برای من اصلا جالب نبود.

فرناندز درباره بازی تیم ملی هند نیز گفت: تیم هند به خصوص بازیکن شماره 3 این تیم بیش از یک موقعیت تک به تک استفاده می کند و مهم این است که نمی توانم اجازه بدهم تیمم شکست بخورد. مدام در این شرایط».

وی ادامه داد: به عنوان یک مربی خیلی دوست دارم تیمم با قدرت 100 درصد کار کند، اما اتفاقی که در بازی امروز افتاد این بود که بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند و با 60 درصد قدرت کار می کردند، بنابراین مجبور شدم بازی را تغییر دهم. سیستم و حتی تبادل بازیکن. ما نباید اجازه دهیم این اتفاق برای مسابقات آینده بیفتد.

مانوئل مونتایا فرناندز گفت: من از این پیروزی خوشحالم، مثل همه بردها، اما مهم این است که چگونه برنده شویم. دوست دارم بردهای تیم در قالب فلسفه تاکتیکی مورد نظر من باشد و انتظار دارم تیمم هم همین روند را داشته باشد و با این روند پیروز شود. وقتی تیمی همین روند را داشته باشد قابل اعتماد می شود و می خواهم تیمم با این سبک بازی کند.

وی در پایان گفت: حتی اگر تیمی با این سبک خوب بازی کند و ببازد، من به عنوان مربی به تیمم افتخار می کنم و همیشه دوست دارم به تیمم افتخار کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید