پیروزی پنهان استقلال پس از تساوی در دربی

استقلال در صورت تساوی در پایان لیگ به دلیل تساوی با گل مقابل میزبان خود پرسپولیس پیروز این دیدار خواهد بود.

تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال با این نتیجه هفت هفته مانده به پایان لیگ برتر 6 امتیاز از پرسپولیس عقب ماند و با 55 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد. البته این قرعه با قرعه کشی فرق دارد.

همانطور که می دانید از ابتدای لیگ بیست و یکم تصمیم بر این شد که در صورت تساوی دو تیم، قانون بازی بر قانون تفاضل گل برتری داشته باشد.

قرمزها در هر دو بازی به تساوی رضایت دادند اما با تساوی بدون گل به پایان رسید چون آبی ها میزبان بودند و در شرایطی که سرخپوشان میزبان بودند، تساوی یک بر یک رقم خورد.

حالا که تیم در بازی رو در رو بهتر نیست. در صورت تساوی، تیمی که بیشترین گل را در خانه به ثمر رسانده باشد در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت.

استقلال با گل رودی زستد به این مهم دست یافت و حالا در شرایطی که امتیازها برابر است از حریف سنتی خود برتری دارد. ایناهاش.

شاگردان فرهاد مجیدی اگر بپذیرند پرسپولیس می تواند در هر هفت بازی باقی مانده پیروز شود، می تواند با پنج برد و دو باخت دوباره قهرمان شود. یعنی از دست دادن 6 امتیاز اختلاف دو تیم تحت هیچ شرایطی نمی تواند جایگاه اول آبی ها را تغییر دهد و این فرصت بسیار خوبی برای فرهاد مجیدی در هفته های اخیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید